22 Ağustos 2015 Cumartesi

ucuz otel projesi

Bazı insanlar lüks seyahatlerden hoşlanırken diğerleri daha azıyla yetinerek mutlu olurlar. Akıllı bir Çinli otelci bu gerçeği avantaja dönüştürdü ve endüstriyel beton tüpleri yeniden kullanarak hiç alışılmamış ve uygun bir fiyatlı bir otel inşa etti.

Henan Province'deki bu becerikli genç adam birkaç metrelik geri dönüştürülmüş beton tüpü kazandırmayı ve 15 ayrı mini yapıya dilimlemeyi başardı. Her sağlam yapı iki kişinin konaklayabileceği şekilde tasarlandı. Yapıların içi çift kişilik yatak, tuvalet, klima ve ses yalıtımı gibi ekstra dokunuşlarla donatıldı. Dairesel yapıların dışı daha çekici görünmeleri için graffitilerle süslendi.

beton-tuplerden-otel-1

Manzarası olmayan bu kapsül odalar ilkel görünebilir. Ancak bu ilginç otel turistler ve yerliler tarafından çok beğenildi.  Bu otel alçakgönüllü ve uygun fiyatlı kaçamaklar yaşamak isteyen ve modern hayatın stresinden uzaklaşmak isteyenler için harika bir alternatif. Otel sahibi girişim projesinin kalabalık şehirlerde yaşayan insanlara çekici gelmesini umuyor.
 
 

1 yorum:

  1. Halo, ben Ekvatorlu Helena Julio, bu konuda Le_Meridian Funding Investors hakkında iyi konuşmak istiyorum. Le_Meridian Funding Investors, şehrimdeki tüm bankaların bana 500.000,00 USD tutarında kredi verme talebim reddettiğinde bana maddi destek veriyor, ben Ekvator'daki bankalarımdan borç almak için elimden geleni yaptım ama hepsi geri çevirdiler çünkü kredim düşüktü ama Tanrı lütfuyla Le_Meridian'ı tanımaya başladım, bu yüzden kredi başvurusunda bulunmaya karar verdim. İnşallah bana 500.000,00 USD'lik kredi verdiler. Ekvator'daki bankalarımın beni geri çevirdiği kredi talebi, onlarla iş yapmak gerçekten harikaydı ve işim iyi gidiyor. İşte bunlardan kredi başvurusu yapmak istiyorsanız Le_Meridian Funding Yatırım E-posta / WhatsApp İrtibatı: E-posta:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp İletişim: 1-989-394-3740.

    YanıtlaSil