6 Temmuz 2015 Pazartesi

Müşteri Deneyimi Yönetimi

Müşteri deneyimi yöntemi şirketim ve benim için neden önemlidir. Müşteri deneyimi yönetimi konusunda ben ne yapabilirim? Müşteriyle duygusal bağ kurmak neden önemlidir? Dokunma noktaları (touch points) nedir? Memnun müşteri nasıl sadık müşteri olur? Marka avukatları nasıl yaratılır? konuları işlenmiştir. Müşteri deneyimi yönetimini başarıyla uygulayan şirketlerin, müşterileri çekmek için tonlarca reklam harcaması yapmalarına gerek kalmaz. Çünkü siz ürününüzü en iyi deneyimlerle müşterilerinize sunduğunuzda artık daha az konuşacaksınız. Müşteriniz sizi sizden daha iyi anlatacaktır.
Müşteri Deneyimi Yönetimi 04:22
 Müşteri Deneyimi Yönetimi Neden önemlidir? 06:33
 Müşteri Deneyimi yönetimi konusunda ben ne yapabilirim 06:50
 Müşteri ile duygusal bağ kurma 06:32
 Dokunma Noktaları (touchpoints) 06:52
 Memnun Müşteri Nasıl Sadık Müşteri olur 04:18
 Marka Avukatlığı
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder