6 Temmuz 2015 Pazartesi

Kuantum Düşünce Tekniği

Kuantum kelimesi, atom düzeyindeki hatta atomdan daha küçük parçaların fizik kurallarını tanımlamakta kullanılır. Kuantum teorisi ise, atomik olaylardaki enerjiyi açıklamaya yarayan bir fizik teorisidir. Kuantum düşünce tekniğinde ise, derin düzeyde atom altı alanda etkili olabilecek tarzda, yaratıcı bir düşünce biçimi oluşturulur. Özel bir bilinç düzeyine girerek, özel davranış kalıplarını kurgulayarak kişiye sözel ve imgesel oluşumlar yüklenir.
Kuantum, kuantum teorisi, kuantum düşünce tekniği nedir? 00:38
 Kuantum düşünce tekniği nasıl öğrenilir? 02:01
 Kuantum düşünce tekniği hangi alanlarda etkilidir? 01:10
 Kuantum düşünce tekniği nasıl uygulanır? 00:53
 Kuantum düşünce tekniğini ve kuantum terapiyi kimler uygulayabilir? 01:28
 Kuantum düşünce tekniği kişinin başarısını nasıl etkiler? 02:04
 Kuantum düşünce tekniği kişinin ilişkilerini nasıl etkiler? 01:04
 Kuantum düşünce tekniği ile özgüven sorunları nasıl anlaşılır? 01:33
 Kuantum düşünce tekniğinin fiziksel ve zihinsel sağlığa etkisi nedir? 00:55
 Kuantum düşünce tekniğinin diğer tekniklerden farkı nedir?
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder