6 Temmuz 2015 Pazartesi

İş Hayatında Etkili İletişim‏

başarılı insanların iş hayatında neler yaptıkları anlatılmıştır. İşinizi iyi bilmek yada deneyimli olmak iş hayatında her zaman başarı sağlamaz. Bu deneyiminizi ve bilginizi karşı tarafa aktarmanız gerekiyor. Karşı tarafın sizin deneyiminizi ve bilginizi keşfetmesini beklerseniz yanılırsınız. Hedefe ulaşmak başarı getiriyor, başarı ise insanlar için en önemli mutluluk kaynağıdır. Hem özel hayatınızda, hem iş hayatınızda daha başarılı ve mutlu yaşamanın püf noktaları bu eğitim setinde anlatılmıştır. Bu eğitim setini izledikten sonra; daha etkili iletişim nasıl kurulur, ilk izlenimin önemi, pozitif olmamız için yapmamız gerekenler, iletişim kurarken ses tonu ve vurgulama yapmak, açılış cümlesinin önemi, iyi bir dinleyici olmak, geri besleme teknikleri, uzman soru ve cevaplar hazırlamak gibi bir çok detayı öğrenebilirsiniz. Pozitif ilk izlenim 03:34
Etkili iletişim 05:20
Sesimizi oluşturan ögeler 04:51
Açılış konuşması hazırlamak 05:00
Hangi kelimeleri kullanmayalım 07:35
İletişimde hitap şekilleri 04:17
Soru sorma teknikleri 04:50
Etkili dinleme nasıl yapılır 05:24
Geri beslemenin önemi 05:13
Konuşma sonunda yapılması gerekenler
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder