6 Temmuz 2015 Pazartesi

Müşteri Tipine Göre İletişim ve Satış Teknikleri

İletişimde en önemli etken karşı tarafla olan uyumdur. İletişimde farklı insan üslupları vardır. Bu üsluplara karşı farklı şekilde iletişim kurarak başarılı olmanın sırlarını bu eğitim setinde bulabilirsiniz. Bu eğitim setinde, uyum sağlanması için neler yapılması gerekir, iletişim üsluplarının incelenmesi, analitik müşteriler ile uyum sağlamak, yönlendirici müşterileri tanımak, dışa dönük ve cana yakın müşteriyle nasıl uyum sağlandığı konuları anlatılmıştır.
 İletişim uslupları 05:47
 Analitik müşteriler 07:11
 Yönlendirici müşteri 04:37
 Dışa dönük müşteri 05:39
 Cana yakın müşteri 05:39
 Sonuç
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder