22 Temmuz 2015 Çarşamba

Misafir İlişkileri Görevlisi

Genel Nitelikler
* Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
* İyi derecede ingilizce bilen,
* Dış görünüşüne özen gösteren,
* Güler yüzlü, pozitif düşünce yapısına sahip,
* Prezantabl, diksiyonu düzgün,
* İnsan ilişkilerinde kuvvetli,
* Takipçi, analitik düşünebilen,
* ikna kabiliyeti yüksek,
* FETHİYE'de ikamet eden veya edebilecek olan,
* 20 ile 35 yaş arasında,bayan takım arkadaşı arıyoruz,
* Satış konusunda deneyimli.



İş Tanımı
Misafirleri Otel girişinde standartlarımıza uygun ve güleryüzlü bir şekilde karşılamak ve uğurlamak.
Misafirlerden gelen soruları cevaplamak, misafirlerin isteklerinin olumlu bir şekilde yapıldığını misafir ile takip etmek. Misafirlere; otelin olanakları, sunduğu servisler, oda özelliklerini ve yerel alan ve aktiviteler hakkında bilgi verilmesi.Misafirlerden gelen özel istekleri (örnek; spa servisleri, ulaşım, dini servisler, çocuk bakma, finansal servisler, iş merkezi servisleri, çeviri servisleri, rezervasyon, kuru temizleme, eğlence/spor etkinlikleri, alış-veriş) karşılamak veya konuma uygun işveren bulmaktır. Uygun kişiyle veya departman ile birlikte misafirin isteğini karşılamak. Hotelin standartlarına göre tüm misafirleri karşılamak; misafirlerin ihtiyaçlarına önceden hazırlıklı olmak; engelli bireylere yardımcı olmak; misafirlere içten teşekkür etmek.
 
Giriş öncesi hazırlık ve girişten sonra misafirlerle irtibata geçerek ihtiyaçlarının karşılandığından emin olmak.
Beklenen hizmet ve ikram listesini ilgili departmanlara hazırlamak ve bölüştürmek.
Uygun kişiyle veya departman ile (örnek; Bellboy, Ön Büro, Kat Hizmetleri, Teknik Servis, Güvenlik) birlikte misafirin isteğini karşılamak veya problemini çözmek.
Ertesi güne kalan misafirin isteklerini veya şikayetlerini öncelik davranarak olayı çözmek.
Misafirlerle irtibata geçip isteklerinin yerine geldiğinden veya problemlerin isteklerine göre çözüldüğünden emin olmak.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder