Hakkında



Rate This

indir

Çağlar  Arlı

Yönetici-Stratejist- Pazarlama

İletişim Bilgileri

Kişisel Bilgiler

  • Toplam Tecrübe: 24 Yıl
  • Çalışma Durumu: Çalışıyorum
  • Eğitim Durumu: Yüksek Lisans (Terk)
  • Medeni Durumu: Bekar
  • Uyruk: Türkiye
  • Askerlik Durumu: Yapıldı (17.05.2012)
  • Doğum Tarihi: 16.11.1984
  • Doğum Yeri: Türkiye – Muğla
  • Sürücü Belgesi: Yok

Özet Bilgi

İş Deneyimleri

İş Deneyimleri

  • Kıdemli Pazarlama Uzmanı
  • VogaLife
  • 03.2014-…   (1 yıl) Muğla – Türkiye Gönüllü
  • Satış konusunda 100.000 müşteri porfoyume ulastım.Farklı olanı arayarak, daima en iyisini ve en kalitelisini üreterek , koşulsuz müşteri memnuniyetine ulaşmak amacımdır.Para kazanmayı değil insan kazanmayı ve kazanılan insanın en büyük servet olduğunu bilerek, ilke edinerek alış ve satışlarda daima örnek gösterilmiş birisi omamdır.Maliyeti ne olursa olsun müşteri memnuniyetini sağlamak ve taahhütleri yerine getirmek iş arkadaslarımın gelişimine katkı sağlayarak çalışılması tercih edilen bir işyeri ortamı oluşturmak,yeni ortaklıklar kurarak yatırım ve iş sahalarını genişletmek,sektördeki talepleri yakından takip ederek, firmayı sürekli geliştirmek ve değişime açık olmak. Müşteri memnuniyetini ön planda tutmak hedeflerim arasındadır.Bugünün insanın ihtiyaçlarının karşılanmasında, bilimsel bilgiyle ulaşılmış yöntemleri, çevre koşullarına dayanıklı ve ekonomik araçlarla kullanmak ve doğayla uyumlu, estetik niteliği yüksek sonuçlar elde etmek, her geçen gün önemini arttırmaktadır. Bu bilinçle haraket ederek bilimsel birikimim, uygulama uzmanlığım ve doğruya ulaşma arzumu yanıma alarak çalışmaya başladım. Amacım her türlü çevre koşullarına dayanıklı, uygulaması kolay, tasarım gücü yüksek, zaman ve maliyet açısından ekonomik ürünler geliştirmek üretim koşullarını oluşturarak sizlerin kullanımına sunmak. Başarım; mekanı, oluşturan için keyifli, kullanan için eşsiz hale getirmek ve bunu paylaşabilmek. Yaşayan ve yaşatan mekanlar için hizmetinizdeyim.Tüm sektörlerin dinamiğinin üstün performans ve yaklaşım farkı olduğu inancındayım. Sektörlerin gelişimini sağlayan öncüleri diğerlerinden farklı yapan unsurun, yenilikçilik, vizyon farkı ve müşteri odaklılık olduğuna inanıyorum. Bana göre her firma küçük veya büyük sektörüne birşeyler katmalıdır.Her firma sektörün kemikleşmiş sorunlarının çözümü için kendi ekseninde de olsa bir çaba içerisine girmelidir. Bu çabaların, sektörel tecrübelerin ve birikimlerin sonucunda daha kaliteli bir arz sunulabilecektir. Sunulan hizmetin kalitesinin yükselmesi, sektörümüzün niteliğine ve kazançlılığına olumlu etki edecektir.Bana göre, fazlasını almak için çok daha fazlasını vermek gereklidir. Daha fazlasını ancak daha iyisini sunabildiğinizde hakedersiniz. Bu felsefeyle altyapımı ve hizmetlerimi her geçen gün geliştirmekte ve sektörün yenilikçi yüzü olmaya çalışmaktayım.
  • Servis Elemanı
  • Voyage Torba
  • 05.2013-12.2014   (1 yıl, 7 ay) Muğla – Türkiye Tam Zamanlı
  • Misafir İlişkileri Anlayışım:
    • Misafir Odaklı Hizmet Anlayışım,
    • Her An Yanı Başınızda Olma Gayreti,
    • Konusunda Uzman Olduğum Alanlar Fark Yarat,Sunum Görsellik ve Sosyal Mühendislik ,Voyage ailesine katılmamla beraber, misafirlerimizin her birini kendi evimizin misafiri gibi düşünerek vermiş olduğum ayrıcalıklı hizmet ile turizm sektöründe kaliteli, yaratıcı ve kalıcı farklar yaratan markamın (adımı marka yaptım.2 müşteriden 1 si benden çok çok memnun olduklarını dile getiriyor.)misafir memnuniyeti odaklı çalışmam dolayısıyla yeni vizyonlar öngüörmekteyimdir. Misafir memnuniyet politikamın temelini ’misafir odaklılık’ oluşturur. Misafir talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimi sürekli iyileştir ve misafirlerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedeflerim. Misafirlerimizin her türlü geri bildirimini ‘hediye’ olarak algılarım. İleteceğiniz tüm öneriler genel olarak kendim tarafından tarafından titizlikle araştırılacak olup hizmet kalitemin yükselmesinde ciddi anlamda katkı sağlayacağını belirtmek isterim.Ayrıca size en kısa zamandada geri dönüş yapmaktayım. Koşulsuz olarak müşteri ve çalışan memnuniyeti benimsemekteyim, sektör lideri ve itibarlı tanınmış bir isim olmak için uğrasmaktayım.Ayrıca sektördeki yeniliklerde lider olmak, bireysel anlamda sürekli kendini geliştirmek, teknolojinin tüm imkanlarını iş arkadaşlarıma  ve müşterilerime sunmak, toplumsal değerlere sahip çalışma yaşamını sürdürmek ve çalışılması tercih edilen kişiolmak..
  • Kıdemli Bilgi İşlem Uzmanı
  • Çağtur Azure
  • 03.2013-…   (2 yıl) Muğla – Türkiye Tam Zamanlı
  • Satış danışmanı, Otomasyon,cemantic uygulamalar yapıyorum. satış danışmanı olarak firmada satılan ürünler konusunda müşterilere danışmanlık yaptım ürünlerin satışını gerçekleştirdim; müşteri memnuniyetini sağlamak için uğrastım ve alışverişin sürekliliğini sağlamak için gayret gösterdim..Müşteri ihtiyaç ve beklentilerine en uygun  ürün ve hizmetlerini sunarak Türkiye de şirketi emlak pazarının lideri ve  merkezi yapmaktır.Temel işim gerçekleştirme tarzım, görevin kendisi kadar önemlidir. İş arkadaslarım benim gücümün kaynağıdır.Onların mutlu olması ve her ortamda onlarla beraber işe katılmak takım çalışmasının temelidir. Basarılarım gösterdiğim çabaların sonuçlarıdır.Ürün, çalışmalarım ve hizmetlerim müşterilerimiz tarafından ne kadar beğenilirse, benim ve iş arkadaşlarımında değeri o kadar artacaktır. Gelirim ise ürün ve hizmetlerim müşteri beklentilerini ne derecede karşıladığının göstergesidir. Temeli insana ve doğaya saygı olan, bireyin doğallığıyla bağını koparmadan modernlik, mimari ve teknolojiden üst düzeyde faydalanmasını sağlamak ve bu sayede Çağdaş Yaşam Mimarlığı felsefemi, tüm dünyaya örnek oluşturacağımı gözden kaçırmadan yaşam pratiğine aktarmaktır.Herzaman daha fazlasını daha fazlasını sunmak isterim.Dahafazlasını sunmak; benim için, hep bir adım ileride olmak, standart ve beklentileri aşmak, örnek olmak ve sektörde lider olmak konusundaki hedeflerimdemektir.Daha fazlasını sunmak; benim için, her durumda başarma tutumunu, rekabetçiliği, ileriyi görerek düşünmeyi, sorumluluğu, özeni ve tutkuyu ifadeeder.Daha fazlasını sunmak; benim için, pozitif düşüncedir. Engelleri aşıp hedeflerime ulaşacağıma dair inancım kuvvetlidir.Daha fazlasını sunmak, beni her zaman farklılaştıracaktır.
  • Müşteri Temsilcisi
  • EstateinWest
  • 10.2010-03.2013   (2 yıl, 5 ay) Muğla – Türkiye Serbest
  •  Temel olarak firma ya da işletmenin mevcut ya da olması muhtemel müşterilerine hizmet sunmakta, sorunları ile ilgilenmekte ve müşterilere satış yapmaktaydım. İlkelerim;Küçük farklarla büyük rahatlık yaratmak ve yaşatmaktır.Sözünün arkasında durmak İçten olmak Müşteriyi anlamakŞeffaf ve açık olmakTürk ekonomisine katkıda bulunmak ve tasarruf sahiplerinin birikimlerinin en iyi şekilde değerlendirebilmek için, Türk ve uluslararası sermaye piyasalarında; ürün ve hizmet kalitesinde norm koyan, yenilikler geliştiren, ülkemizin ve dünyanın en iyi kişisi olmaktır.
    Basit çözümlerle satışınızı artırabilirsiniz. Yoğun rekabet ortamında şirketlerin ayakta kalabilmesi için artık eskisinden çok daha yaratıcı olmak gerekiyor. Özellikle de satış hacimlerinin yüksek tutulması en hassas nokta. Peki bu nasıl olacak? Satışları arttırmanın incelikleri neler? Satış konusunda yazılan binlerce kitap, milyonlarca makale, bu işin nasıl yapılması gerektiğini kendilerine göre anlatmaya çalışırlar. Bu konuda net bir cevap yok. Ancak ortak nokta, işin çalışanlarda bittiği yönünde.Çözüm “Sinerjik satış”satışçının satışa bakış açısından ve algısından kaynaklanan hatalar satışta en sık yapılan hatalar oluyor. Müşteriyi dinlememek, satışçının alış-satış sürecinin hakimi olma çabası, müşteri üzerinde kurulan satış baskısı, satışçının üzerindeki satma ve hedef baskısı, satışçının başrolü alıcıya vermek yerine kendisini ifade etmeye çalışması, satışçının sürekli savunma ya da saldırı stratejilerinden birini seçmesi, satışçının kazanacağı ve müşterinin kaybedeceği çözüm önerileri, satışın önündeki temel engeller.“Sinerjik Satış” müşteriye ulaşıncaya kadar saldırgan olmakta hiç mahsur yok. Ancak müşteri ile iletişim ve ilişki başladığı anda yapılan her türlü baskı ve zorlamanın satışın önünde önemli bir engel oluşturuyor. Kendisine baskı yapıldığını hisseden müşteri derhal direnç geliştiriyor. Zorlayan kişiye karşı kızgınlık duyuyor ya da alınganlık geliştiriyor. İşte bu doğal sonucu önlemek için de “Sinerjik Satış” kavramı geliştirilmiş. Sinerjik Satış’ta, satıcının yapması gereken ilk şey müşterinin karşılanmamış ihtiyaçlarını tespit etmek. Hemen peşinden bu ihtiyaçlar için alternatif çözümler üretmek geliyor. Müşteri ile birlikte bu çözümleri inceleyip değerlendirmek ve her iki tarafın da kazanacağı en iyi çözüme karar vermek sonraki aşamalar. Bu sistemde müşterilerle uzun dönemli, kalıcı ilişkiler geliştirmek için de yapılması gerekenler var. Samimi ve iki taraflı iletişim kurmak, baskı ve zorlamadan kaçınmak ve kurnazlık etmemek gibi.doğru ve kurallarına göre yapıldığında satış dünyanın en kolay mesleklerinden biri. Sistemsiz ve hedefsiz çalışıldığındaysa dünyanın en zor mesleği haline geliyor: “Dünyada en çok satış yapan kişiler kesinlikle daha az satış yapan bir kişiden daha çok çalışmıyor. Ama hedefleri konusunda çok disiplinli ve taviz vermeden hareket ediyorlar. Çünkü zamanın en önemli rekabet gücü olduğunu biliyorlar. Yapılan araştırmalara göre, satış işinde çalışanlar, gün içindeki zamanının ortalama yüzde 14’ünü müşteri önünde veya gerçek müşterilerle görüşerek geçiriyor. Zamanlarının yüzde 86’sıysa satış dışı aktivitelerde harcanıyor. Yani toplantılar, yazışmalar, raporlar, problem çözme veya gereksiz müşterilerde zaman kaybetme gibi.”Birinci nokta, güne mümkün olduğunca erken başlamak. Hemen ardından günün doğru planlanması ve önceliklerin belirlenmesi geliyor. Üçüncü noktaysa, zaman kaybetmemek için günlük ziyaret güzergahının iyi planlanması. Dördüncü nokta, her gün 1 kişi fazla aramak ve ziyaret etmek. Özdeş, satışın bir istatistik işi olduğunu, ne kadar çok müşteri aranırsa, o kadar çok randevu alınacağını, ne kadar randevu alırsa da o kadar ziyaret ve satış oranı yakalanacağını belirtiyor. Son noktaysa, haftalık planlamanın hafta sonları yapılması. Zira bu iş hafta sonu değil de, pazartesi sabahı ve cuma akşam üstü yapıldığında, verimli gün ve saatler de ziyan edil
  • Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanı
  • Doruk Mimarlık
  • 03.2008-09.2010   (2 yıl, 6 ay) Muğla – Türkiye Tam Zamanlı
  • Sosyal Ağlarda tanıtım ve reklamlar (Facebook,twitter,googleplus vb…)sayfalar olusturmak şirket uygulamaları hazırlamak reklam ve güncel olayları gelişmeleri bildirmek.Müşteri odaklı entegre iletişim çözümleri sağlayarak her zaman ve her yerde müşterilerimize hızlı, kaliteli, ekonomik hizmetler sunmaktır.İletişimde müşterilerimizi geleceğe taşıyan en doğru adres olmaktır.Sürekli iyileştirme felsefesi ile müşteri memnuniyetini mümkün olan en yüksek noktaya çıkarmak verimli iş ortaklıkları kurmak,kalitede ve  yaratıcılıkta  lider olmak çalışan iş arkadaşlarımın gelişimini desteklemek, motivasyon ve iş tatmini yaratmaktır.Müşterilerimize olası en doğru emlak seçeneklerini sunarak, sadece satış veya kiralama aşamasında değil emlakta geçirilen her günün memnuniyet içerisinde geçmesini sağlamak.İhtiyaçların doğru analizi ve doğru ekspertiz ile müşterilerimizi sektörün en yüksek hizmet kalitesi standartlarıyla buluşturmak.Müşterilerimize hızlı, tutarlı ve güvenilir hizmet vermekSektörün yeniliklerini yakından takip etmek ve tüm gelişmelerden müşterilerimizin faydalanmasını sağlamak.Ülkemizin en büyük emlak veritabanlarından birisini oluşturmak.Arzın çok yoğun olduğu sektörümüzde farklı ve güvenilir marka haline gelmek.Reklamlara, tabelalara,  duyurulara ihtiyaç duymadan, tüm müşterilerimizi olumlu referanslarımız ile kazanmaktır.Teknolojik değişimi takip ederek sektördeki öncü konumumu korumak, yeni bir mimari anlayışla planlı yerleşim alanları inşa ederek insanlara kaliteli, huzur ve mutluluğa katkı sağlayan konutlar sunmak; elde edeceği gelirlerle düşük gelirli insanları tabii afetlere dayanıklı ve estetik konut sahibi yapabilecek projeler üretmek, ortaklarına maddi ve manevi kalkınma imkanları sunmaktır.
    YENİ DÜNYADA İŞ YAPMAK
    Özünde hedef kitleyi tespit etmek ve bu kitlelere, doğru mesajın doğru bir şekilde teslim edilmesini sağlamanın yollarını arayan halka ilişkiler dijital dönüşümden nasibini almış durumda.  Bir zamanlar fakslanan basın bültenleri, gazetelerin ana haber kaynağıyken bu eski makineler artık tozlu raflarda yerini aldı. Bir zamanlar tamamen yazılı basın odaklı olan halkla ilişkiler,   basın bültenlerini fakslar, gazetecilerle telefon görüşmeleri yapar, basın toplantıları ve öğle yemekleriyle ilişkilerini yürütürdü. Bugün ise bu faktörlerin önemini göz ardı etmeden kaynaklarının bir kısmını dijitale saklayan şirketler için yeni bir çağ başladı
    MARKA AVUKATI YARATMAKDijital iletişim hizmet verilen markalarla ilgili internette yer alan tüm içeriği gerçek zamanlı olarak takip etmek, tepki vermek ve olumsuz algıyı olumluya çevirmeye çalışmak olarak özetlenebilir.  Araçları ise –şimdilik!- Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) olarak adlandırılan arama motorlarında üst sıralarda çıkmak için uygun içerik geliştirmek, sosyal medya, bloglar ve multimedya. Markaların online dünyada doğru kelimeleri kullanarak konuştuklarından emin olmayı amaçlayan dijital PR’ın en büyük araçlarından biri markanın bulunamadığı ortamlarda da menfaatlerini gönülden savunacak “marka avukatları”.  Peki bunu nasıl yapıyor?  Markayı seven ve destekleyen insanlar ve gruplar bulmak bu işin püf noktası olarak görülüyor.  Mesela Amerikalı halı markası Flor, kişisel blogunda markanın özel bir tasarımı hakkında yazan bir anne blog yazarını keşfetti ve kaçırmadı. Sadece 50 bin takipçisi olan bu yazar o kadar etkindi ki ne zaman marka hakkında yazsa web sitesi ziyaretçi akınına uğruyordu. Şirket bu blog yazarına yönelik özel bir üretim yaptı ve kendisiyle paylaştı. Markanızı sevenlere ve destekleyenlere özel davranmak gönüllü marka elçileri yaratmanın olmazsa olmazı.  Elçinizin milyonlarca fanı ya da takipçisi olması gerekmiyor. Önemli olan markanız hakkında heyecanlı ve tutkulu olması.HASSAS DENGE İÇİN ORTAK AKILTıpkı bir zamanlar internetin or
  • Kıdemli Bilgi İşlem Uzmanı
  • Yılmaz Kimya Holding AŞ
  • 01.2008-12.2011   (3 yıl, 11 ay) İstanbul(Asya) – Türkiye Serbest
  • Kıdemli Sızma Test Uzmanıİleri seviye bilgi ve teknoloji kullanımıyla müşterilerimin siber güvenlik konusunda ihtiyaçlarına birebir cevap veren proje ve çözümler üreterek çalıştığım kurumları siber tehditlerdenkorumakamacındayım.Müşterilerim için iyi bir yatırım danışmanı, uzman bir sistem entegratörü ve güvenilir bir kişi olarak ülkemize ve yakın bölgesine teknoloji gücü olarak değer katmak gayesindeyim.Aynı zamandabilişim alanında yeni ufuklar açmak düşüncesindeyim.Güvenlik ve Bilişim sektöründe, doğru teknolojiler ile anahtar teslimi katma değerli çözümler sunan, teknolojik gelişmelere hızla uyum sağlayan, değişimi yönlendiren, kullanıcı ve çalışan memnuniyetini en üst düzeyde tutan, firmaların birinci derecede tercih ettiği, sektöründe öncü bir kişi olmak içinde mücadeleetmekteyim.Ayrıcamüşterilerimin beklentilerini doğru analiz etmek, ürün ve hizmetlerimizi uygun fiyata ve yüksek kalite standartlarında sunmak öncelikli görevim arasındadır.Bilişim teknolojilerinin, iş süreçlerinde etkinliğinin artırılması, yeniden yapılanma ve bilişim teknolojilerinin kullanımını artırmak için kapsamlı çözümler sunmaktayım.Güvenilirlik,Yüksek sorumluluk duygusu,Deneyim,Kalite bilinci,Sürekli gelişim inancı,İş ahlakına bağlılık,Müşteri beklentilerini aşan katma değerli iş birliği değerlerine sahip olmak içinde gayret etmekteyim.Sunduğum tüm hizmetlerin müşterilerime öncelikle verimlilik, kurumsal çeviklik, sadece kurum içi değil kurumlar arası entegrasyona hazır, toplamda rekabet avantajı oluşturacak çözümler olması temel iş yaklaşımımı ortaya koymaktadır.Kurumsal Firmaların gereksinim duyduğu;Performans,Güvenlik,Kesintisiz iletişim,Kesintisiz Sistem,için gerekli olan teknoloji danışmanlığını güncel minimum maliyet ve maksimum performans ilkesi ile vermekteyim.Bu hizmetleri en iyi şekilde sunmak için sürekli olarak yeterlilik eğitimi almakta bilgilerimi sertifikalar ile pekiştirmekteyim. Hızlılık ve en iyi çözümü sunmak bir iddiadan çok iş yapış şeklim olmaktadır.Markanıza değer katmak benide bir marka yapar inancına inanmakta ve bu doğrultuda çalışmaktayım.
    Kıdemli Sızma Testi Uzmanı EC-Council Licensed Penetration Tester (LPT)
    GIAC GIAC Exploit Researcher and Advanced Penetration Tester (GXPN)
    GIAC GIAC Penetration Tester (GPEN)
    Offensive Security Offensive Security Certified Professional (OSCP)
    GIAC GIAC Exploit Researcher and Advanced Penetration Tester (GXPN)
    GIAC GWAPT (GIAC Web Application Penetration Tester )
    OWASP OSWE (Offensive Security Web Expert)
    • Sunucu ve Sanallaştırma Çözümleri
    • Veri Depolama Çözümleri
    • Sistem ve Veri Güvenliği Çözümleri
    • Yerel ve Uzak Ağ Çözümleri
    • Microsoft Çözümleri
    • Bakım & Destek Hizmetleri
    • Mobil Uygulamalar ve Çözümler
    • Yazılım Çözümleri
    • Danışmanlık Hizmetleri
    • NASAP: NetApp Accredited Storage Professional
    VMware vSphere 4.1 Fast Track Training
    VMWARE
    TREND MICRO
    Proven Professional
    SUNUCU SANALLAŞTIRMA
    CompTIA SERVER+
  • Resepsiyonist
  • Kaya Palazzo
  • 10.2003-03.2008   (4 yıl, 5 ay) Bolu – Türkiye Tam Zamanlı
  • Resepsiyonist ve Misafir İlişkileri Elemanı On muhasebe ve büro işlemleri yaptımÖzenliyim – Müşterilerime, birbirimizekarşı, yaşadığım topluma ve çevreye karşı özenliyim Sürdürülebilir büyüme ve fark yaratmak için işimi özenle yaparım.Yenilikçiyim- Her zaman daha iyisini yapmak, farklı olmayı başarabilmek, tercih edilir olmak ve sürdürülebilir başarılar elde etmek istiyorum. Tutkuluyum – Hedeflerime ulaşmak konusunda tutkuluyum. Motivasyonum yüksek, başarı odaklıyım, markaya bağlı ve gönülden çalışan biriyim.Samimiyim Birbirimizle, müşterilerimle ve tedarikçilerimile kurduğumilişkilerde samimiyim. İletişimde olduğumherkese karşı içten, net ve dürüst olmaya özen gösteririm.
  • Alakart Garson
  • Dinc Otel-Magic Life
  • 06.2000-10.2003   (3 yıl, 4 ay) Muğla Tam Zamanlı
  • BodrumMerkezdeCumhuriyetCaddesindeyeralanoteldeçalıştım.Resepsiyonculuk, kasiyerlik, gece bekciliği, garsonluk ve bilgi işlemcilkik yaptımVizyon, beyindeki radarın, yürekteki gözün sağladığı bir görüş yeteneğidir. Vizyon, geleceğin gerçekliğini yakalama arzusu ve iradesidir.Vizyon ne ham hayaldir, ne de gerçekleşmeyecek bir düş. Vizyon, mevcudu çok iyi analiz etmek, potansiyeli hisstemek ve geleceği görmek demektir.Avukatların bilgisayara, bilgisayar şirketlerinin avukatlara çok uzak durduğu, birbirlerinden herhangi bir beklentilerinin olmadığı o günlerde vizyonunu anlatmaya çalışan bana, dudak büken, anlatılanları, yazılanları gerçekleşmeyecek düşler olarak değerlendirenler şimdi bana hakkımı teslim ediyorlar.Çünkü tek başına başlanan bu yürüyüşte vizyonun misyon haline getirilmesi için kadrolaşarak, karşılaşılan engeller karşısında inançsızlığa kapılanlarla yollarını ayırarak bıkmadan, usanmadan, yılgınlığa düşmeden büyük bir inanç, özgüven ve cesaretle, gittikçe büyüyen bir katılımla  kendi, vizyonumu hayata geçirdim.
    Servis Yöntemleri
    Servisin yöntemi ve öncelik sırası toplumdan topluma değişir. Bunları bilmek ve tek tek ele alarak uygulamak, ya da birkaçının bazı özelliklerini birleştirerek özgün bir servis yöntemi geliştirmek mümkündür. Servis yöntemlerinden bazıları şunlardır:
    a) İngiliz yöntemi: Aile reisi, ya da annenin, sofrada bulunanların tabaklarına yemekleri koyarak servis yapmasına dayanan bu yöntem, yemek süresinin büyük bir bölümünde ev sahiplerinin masa başında olmalarına olanak verir. Bir bakıma ülkemizdeki servis alışkanlığına da uygun düşer. Ev sahibi hanım oturduğu yerin yakınına getirdiği bir servis masasının üzerinde duran servis tabağından konuklara yemek verir. Ancak, böyle bir servis yönteminde, evsahiplerinin 8-10 kişiden fazla konukla ilgilenmesi mümkün olmaz. Ayrıca, konuk sayısı ne olursa olsun resmi davetlerde İngiliz yöntemi uygulamak doğru değildir. Kalabalık ve resmi davetlerde yardımcılardan yararlanılmalı, konukların tercihleri sorularak servis yapılmalıdır.
    b) Fransız yöntemi: Fransız yönteminde yemek ve ordövrler konuklara servis tabağıyla sunulur. Konuklar sapları kendilerine doğru çevrilmiş servis çatal bıçağıyla istedikleri yerden istedikleri kadar yemek alabilirler. Yalnız, salatalar önceden tabaklara konulmuştur. Herkesin, her türde salata sosundan hoşlanmayacağı göz önünde tutularak isteğe bağlı olarak servis yapılmalı, önceden salata tabaklarına konulan salataların sosu, servis sırasında konuğa sorularak verilmelidir.
    c) Rus yöntemi: Bu yöntemde konuklara verilen değer, bir tören, ya da gösteri havasında ifade edilir. Hazırlanan yemek önceden bütün olarak ve süslü biçimde konuklara gösterilir ve daha sonra önlerinde parçalanarak yukarıda sözü edilen yöntemlerden yararlanılarak servis yapılır.
  • Teknik Servis Elemanı
  • Barla Bilgisayar
  • 05.1997-06.2000   (3 yıl, 1 ay) Muğla – Türkiye Dönemsel // Proje Bazlı
  • Donanım Sorunlarına çözümler ve bilgisayar tamiri yapıyordum…Piyasaları oluşturan müşteri ihtiyaçları tarafından dile getirilen çözümleri tasarlamak. En uygun fiyat-performance oranını başarmak. Araştırmayla teknoloji oluşturmak. Teknoloji liderleriyle teması sürdürmek. Müşteri tatmini sağlamak.Anadolu’yu Dünyaya, Dünyayı Anadolu’ya Bağlayan Yıldız” olmayı benimsemiş ve son yıllardaki tüm girişimlerini ve yapılanmasını bu vizyon doğrultusunda gerçekleştirmişimdir.Hedeflerim ise gelişen ve sürekli yenilen, dünya’nın kullandığı en son teknolojileri getirmek, uygulamak, destek vermek prensibinden hareketle, Türkiye’yi geleneksel teknoloji çöplüğünden arındırmak   “Müşteri-Satıcı” ilişkisini “Partner-Ortak” ilişkisi haline dönüştürmektir.

Eğitim Bilgileri

  • Üniversite (Yüksek Lisans)10.2008-10.2011
    Adnan Menderes ÜniversitesiSosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat
  • Üniversite (Lisans)10.2004-06.2008
    Anadolu Üniversitesi – (Açık Öğretim)Açıköğretim Fakültesi, İktisat (Türkçe)
     64.4/100
  • Lise06.2003
    Turgutreis Lisesi(YDA)
     3,65 / 4

Yabancı Dil

  • OkumaYazmaKonuşma
    İngilizceİleriİleriİleri
    AlmancaOrtaTemelTemel
    FransızcaTemelBaşlangıçTemel
    RusçaTemelTemelTemel
    FlemenceTemelBaşlangıçOrta

Yetkinlikler

  • Bilgisayar Bilgileri
    İleri düzeyde hacking, c++, java, asp, php ,,c# Microsoft Office 2010 Wnidows 7-8 Ultimate-Enterpriseweb ve grafi kprogramlarına hakimimdir. Hyper threating ve sannallaştırma teknolojilerini kullanmaktayım..Tersinir mühendislik konusunda uzmanımdır. Özellikle soft ice ve ıda pro, relogix Macintosh Lion,Snovleopard, Mountain Lion ve linux Mandrake, Pardus, Türkix, Suse, Zorin, Centos, Lindows, Ubuntu, Konoppix, Gentookullandım.
    sanallaştırma uygulamalarından sanboxie, virtual pc, WMware,Pear Pc İpadian, androimo, android App player, İphone App player.Connectix,Thinn application kullandım. Tersinir mühendislikte bumarang, soft ice,idapro, masm, relogix,bart pe,resourger kullandım
  • Sertifika Bilgileri
    Yabancı Diller – İngilizce Kursu Bitirme Sertifikası – İngilizce Kursu Bitirme SertifikasıICEPWORLD – 03.2014Yurtdışı eğitim ve kariyer merkezi Level:advanced
    Sosyal MühendisThe Hacker Academy – 02.2014Social engineering, in the context of information security, refers to psychological manipulation of people into performing actions or divulging confidential information. A type of confidence trick for the purpose of information gathering, fraud, or system access, it differs from a traditional “con” in that it is often one of many steps in a more complex fraud scheme. Social Engineering (SE) is a blend of science, psychology and art. While it is amazing and complex, it is also very simple. We define it as, “Any act that influences a person to take an action that may or may not be in their best interest.” We have defined it in very broad and general terms because we feel that social engineering is not always negative, but encompasses how we communicate with our parents, therapists, children, spouses and others.
    GirişimcilikKosgeb-İşkur – 01.2014Girişimcilik Destek Programı Programın Amacı Girişimciliğin desteklenmesi Girişimciliğin yaygınlaştırılması Başarılı işletmelerin kurulması Programdan Kimler Yararlanabilir
    mcseMicrosoft – 10.2012Microsoft Studio ultimate kullanımı c^#proglamlaması windows mobile programlaması bulut ofis web pro
    Bilişim – Microsoft Sertifikasyon programları – MCAD.NET – Microsoft Certified Application Developer.NETMicrosoft Açıkakademi – 01.2012Visual Studio Ultimate ile C# kullanarak program yazmak….
    Google Adwords AdsenseGoogle – 16.08.2011
    Bilişim – Microsoft Office Specialist (Microsoft Sertifikasyon programları )Bilge Adam – 16.04.2010
    CCUC SertifikasıChip Online – 10.09.2008
    Bilişim – EC-Council Certified Ethical Hacker (** Diğer)EC Council – 17.07.2008
    Java Net Beans J++http://www.sunstudentscoures.com – 11.06.2008
  • Sınav Bilgileri
    ALES (Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı)(57,8)OSYM – …
    KPDS (Kamu Personeli Dil Sınavı)(40)OSYM – …
    KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı)(66,5)OSYM – …
  • Seminerler ve Kurslar
    Kodlamabilincalti.com.tr-demodulator – 06.04.2014-06.04.2014(2 Saat)Bilinçaltı Kodları Nedir?
    Kişiliğinizi, davranış şekillerinizi, duruşunuzu, dünyaya bakış açınızı; bir diğer deyişle “bugünkü sizi” oluşturan, çocukluğunuzdan bugüne bilinçaltınız tarafından edinilen olumlu, olumsuz söylemler kalıplarının tümüdür Bilinçaltı Kodlarınız.Yaşamınızda, bir şeylerin size engel olduğunuzu düşünürsünüz, fakat neden her seferinde benzer bir problemin veya engelin içine girdiğinizin farkındalığında olmayabilirsiniz veya bunun nedenini reddediyor olabilirsiniz. Neden X kişisi sistemli egzersiz spor yapabilirken, ben yapamıyorum sorusunun cevabı zihin haritanızdaki kodlarda yatmaktadır.Negatif Bilinçaltı kodları, ilişkilerinizde, kariyerinizde, bugünkü yaşamınızda size engel olan, yaşam kalitenizi, kendi kimliğinize bakış açınızı olumsuz yönde etkileyen, farkında dahi olmadan Bilinçaltınızın edindiği olumsuz zihinsel şablonlardır. Özgüven sorunu, öz saygı, kariyer ve ilişki blokajları, fobiler, takıntılar, suçluluk duyguları, sosyal anksiyete, kilo pro
    Tablosuz TasarımVidobu – 05.12.2012-13.12.2012(85 Saat)css sitillerinin gücünü kullanarak sayfalarda toblo kullanmadan muhtesem tasarımlar yapımı
    Html5Vidobu – 21.11.2012-12.12.2012(176 Saat)Html 5 ve CSS3 teknolojisinin kullanımı
    JQueryVidobu – 28.11.2012-08.12.2012(80 Saat)JQuery temel yapısı kütüphaneleri pluginler ve kullanımı ayrıca programlanması
    Kriptoloji (Şifreleme)Bilimikriptoloji.net-Şifreler Kitabı Kriptoloji Bilgi Günü Uygulama Katmanı Beklentileriniz? Kod Kitabı – 16.11.2012-20.11.2012(12 Saat)Kriptoloji – Kriptografi Dersleri
    Türkiye’de eğitmen ve döküman sıkıntısı kıtlıkla çekilen bir dal için dersler vermeye çalışacağız.
    Amacımız: Kripto yu sevdirerek anlatmak.Başlıca Konularımız;Kriptoloji – Kriptografia – Kriptoanaliz nedir?
    Kriptoloji Tarihi
    Kripto’ da En Temel Anahtar Sözcükler
    Kriptoloji Termonolisi
    Kriptoloji Bilimine Nerelerde Kullanılır?
    Milli Kriptonun ÖnemiTemel Kriptoloji Algoritmaları
    – Simetrik Anahtar Algoritmaları
    AES, Blowfish, Camellia Cipher, DEs, 3DES, IDEA, Playfair Cipher, Skipjack, RC+, A5/1-2, SOBER.
    – Asimetrik Anahtar Algoritmaları
    RSA, Diffie-Hellman, ElGamal, Paillier, EKE, DSA.
    Elmegal Algoritması
    Sezar Şifreleme Algoritması
    Vigenere Şifresi
    Afin Şifrelem Yöntemi
    Enigma
    Çırpı Fonksiyonları
    Steganografi
    Kuantum Kriptografisi
    Kelebek Etkisi
    Elektronik Güvenlik
    Mobil Güvenlik
    Şifreler Kitabı
    WikiLeaks & AES 256
    National Security Agency
    Asimetrik şifreleme algoritmaları çözülmesi zor matematiksel problemler
    Uluslararası Ekran Tasarımı ve KullanılabilirlikUXsercives – 01.07.2012-12.07.2012(25 Saat)Ekran Tasarımına ilişkin yetkinlikleri dünya standartlarında, interaktif ve uygulamalı yöntemlerle IIBA ( International Institute of Business Analysis ) ve UXPA ( User Experience Professionals of Association ) standartlarında geliştirme
    Eğitim sırasında gerçekleştirilen örnek uygulamalarla IIBA ve UXPA standartlarında en son Ekran Tasarımı tekniklerini, metodolojilerini ve otomasyon araçlarına yönelik pratik bilgi ve becerileri edinme imkanı
    Kullanıcıların kullanılabilirlik, fonksiyonalite ve görsel açıdan dünya standartlarında kullanıcı ekranları üzerinde yüksek performans ve motivasyon ile çalışmalarının sağlanması.
    Sistem ve Ağ UzmanlığıMicrosoftakademi-chip online – 10.06.2012-20.06.2012(35 Saat)Günümüzde bilgisayar ağ alt yapısını kullanmayan firmalar kalmamakla birlikte, kendi ağ alt yapısındaki oluşabilecek sorunları aşmak için personel ihtiyacında bulunurlar.
    Sistem ve ağ uzmanlığı eğitimi de küçük ve orta ölçekli networkların projelendirilmesi, kurulması, performanslı ve güvenli şekilde çalıştırılması konusunda bu niteliklere sahip uzmanlar yetiştiren ve bu uzmanların gelişimlerine katkıda bulunan bir network eğitimdir.
    Windows Server 2003 Active Directory
    Son Kullanıcı İşletim Sistemleri ve Windows 7
    Windows Exchange Server
    Router İşletim Sistemi
    RIP, EIGRP, BGP Yapılandırması
    Subnetting
    Cisco Catalyst LAN-WAN Teknolojileri
    IP Adresleme
    Sanal Yerel AĞ (VLAN) Oluşturma
    Yazılım Uzmanlığısunstudents – 25.05.2012-31.05.2012(12 Saat)9 – ASP.NET: Web tabanlı yazılımları geliştirmeyi bu aşamada nesneye dayalı ve katmanlı mimariye uygun olmak ile birlikte dünya standartlarında geliştiriyor olacağız. E-ticaret web siteleri veya web tabanlı yazılımları bu aşamanın sonunda gerçekleştirebileceğiz.
    10 – LINQ , XML , WEB SERVISLER , JAVASCRIPT, HTML , CSS : İsmi geçen teknolojiler de eğitimin müfredatına dahil olmak ile birlikte hepsiyle ilgili konuyu öğretici örnekler yapılıp, projemizin içindede kullanılacaktır.
    Yazılım Uzmanlığısunstudentcources – 10.05.2012-31.05.2012(50 Saat)Eğitimin içeriği;
    1 – ALGORİTMALAR : Yazılım Uzmanlığının en temel , en önemli ve meslek hayatınızın tamamını etkileyecek eğitime giriş konumuzdur. Bu aşamada hedef öğrencimizin algoritmik düşünebilme yetisini oluşturmak ve bunu güçlendirmektir.Temel ve algoritma mantığını geliştirecek yönde uygulamalar geliştirmekteyiz.
    2 – CONSOLE UYGULAMALAR : Algoritmalar ile oluştuduğumuz sağlam temeli kodlamaya aktarmak için Windows uygulamalara geçmeden önce bir geçiş dönemi olarak düşündüğümüz uygulama türleridir.
    3 – WINDOWS UYGULAMALAR : Kodlamaya başlamış olan öğrencilerimizin, artık görsel windows ortamlarında kodlamaya başlamalarını sağlıyoruz. Bu aşamada Windows kontrollerini öğrenip ve bol örnekle kullanmaya devam ediyoruz.
    4 – NESNEYE DAYALI PROGRAMLAMA – KALITIM : Eğitimin en önemli aşamasıdır, bu aşamada %100 Nesneye Dayalı Program nasıl geliştirilir ve anlaşılması çok zor olan bu konuyu günlük hayattan ve yapılmış uygulamalar ile pekiştirdikten sonra öğrendiğimiz her yen
    Yazılım Uzmanlığısunstudentcources – 15.05.2012-20.05.2012(12 Saat)5 -VERİTABANI – VERİTABANI YÖNETİMİ : Eğitimin bu aşamasına kadar veritabanı olmadan yaptığımız uygulamalardaki eksiklikleri sınıfça hissedip bu eksikliği gidermek için veritabanı kavramını öğrenmekteyiz. Veritabanı yönetimi başlığı altında ise günümüzün en önemli konularından biri olan veritabanı yönetimi konusunda optimizasyon , polarizasyon gibi çok önemli konular öğrenilmektedir.
    6 – SQL – SQL SERVER : Basit , karışık ve ilerli sql sorguları bu aşamada öğrenilmektedir. SQL sorgularında performans kavramına dikkat edilmektedir .
    7 – N- KATMANLI MİMARİ : Eğitimin yine en önemli aşamalarından bir olarak gördüğümüz bu aşamada yazılımlarımızın nesneye dayalı ve katmanlı mimariye uygun olmasını sağlamakla profesyonel kod geliştirmeye çok büyük bir adım daha atmış oluyoruz.
    8 – ADO.NET : C# ile veritabanı işlemlerini eğitimimizin bu aşamasında nesneye dayalı ve katmanlı mimariye uygun olacak şekilde işlemekteyiz.
    9 – ASP.NET : Web tabanlı yazılımları geliştirmeyi bu aşamada nesneye d
    SEO Uzmanlığısahne academy-seosecrets – 01.05.2012-05.05.2012(8 Saat)H etiketleri ( H1, H2 vs. )
    Site kodlamasının SEOya etkisi
    Google algoritmaları ve cezaları
    Hit kelimeleri tespit etmek
    AdWords SEO
    AdWords, anahtar kelime seçimi
    AdWords, anahtar kelime yoğunluğu
    AdWords, anahtar kelime araçları
    Orjinal içerik ve kopya içerik
    Alt Tag kullanımı ve resim optimizasyonu
    W3C standartları
    Google botları
    Sosyal medyada SEO başarısı nasıl sağlanır?
    Paravan sitelerin SEOya etkisi
    Site içi ve site dışı seo analizi
    SEOcunun alet çantası
    Alternatif trafik üretme
    Türkçe kaliteli SEO kaynakları
    SEO Uzmanlığısahne academy-seo secrets – 25.04.2012-31.04.2012(12 Saat)SEO Uzmanlığı Eğitimi’nin amacı arama motorları ve algoritmaları hakkında güncel bilgiler sayesinde arama motoru dostu site geliştirme imkanı vermektir. Kaliteli bir SEO stratejisi ile arama motorlarında üst sıralara yerleşebilir ve böylece ürününüzü / hizmetinizi daha etkin bir şekilde tanıtabilirsiniz.SEO ve Uygulama Alanları Nelerdir?SEO analiz araçları ve yardımcı kaynaklar
    Sitenin arama motorlarına kaydedilmesi
    Google , Bing, Yandex ve Yahoo webmasters araçlarının kullanılması
    Backlink nedir?
    Backlink sürekliliğinin önemi
    Backlink inşası
    Pagerank
    Web 2 özellikleri
    Tanıtım yazıları ve SEO
    Domain seçimi ve uzantı seçimi
    Indexsiz URL ve Indexli URL
    Html5, Css ve SEO ilişkisi
    Robots.txt ile arama motorlarına hükmetmek
    Forum, Blog gibi sitelerden alınan backlinkler
    Sosyal medya ve SEO
    Ziyaretçi kaynağı araştırma ve edinme
    Arama motorları ve Dizinler
    Meta kullanımları
    Site haritası
    Anahtar kelimelerin tespiti
    Anahtar kelime yoğunluk analizi
    Rakip sitelerin analizi
    sosyal Medyada pazarlamamediascanner – 11.04.2012-20.04.2012(10 Saat)Bölüm 12 – Dijital dünyada marka yönetimi
    Markayı dijitale taşımak
    Markanın dijital brief süreci
    Ajans seçimi
    Dijital strateji oluşturma
    Sosyal medya marka entegrasyonu
    Sosyal medyada marka duruşu geliştirme
    Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı
    Sosyal medya pazarlaması için wireframe hazırlama
    Örnek durum incelemeleri
    Bölüm 13: Grup çalışması – Online pazarlama planı oluşturulması
    Takımlar halinde hazırlanan planların sunulması ve değerlendirilmesi
    Sosyal medyada Pazarlama YapmakMedia scanner – 01.04.2012-10.04.2012(20 Saat)Bölüm 6 – Arama sonuçlarında görünürlük
    Arama motorlarının önemi ve gücü
    Arama motoru görünürlüğü
    Arama motoru pazarlaması
    Bölüm 7 – Online reklam
    Online reklamcılık nedir hangi bileşenlerden oluşur?
    Geleneksel online reklamlar – Bannerlar, Text linkler ve Pop Uplar
    Zengin medya reklamları
    Fiyatlandırma modelleri
    Hedefleme
    Bölüm 8 – Mobil Pazarlama
    Mobil dünyaya bakış
    İstatistikler ve araştırmalar
    Mobil pazarlama taktikleri
    Hedef kitle etkileşimi
    Session 9 – Online trafik yaratma
    Viral reklamlar
    Buzz Pazarlama
    Word-of-Mouth – Word-of-Mouse
    Media Allocations
    Çapraz kanal marketing stratejileri
    Bölüm 10 – Dijital PR
    Dijital PR nedir?
    Dijital PR için gerekli araçlar ve kullanım alanları
    Arama motoru optimizasyonu
    Sosyal Medya
    Dijital varlıklar
    Blog çalışması
    Arama ve Sosyal medya takibi ve raporlanması
    Örnek durum çalışmaları
    Bölüm 11 – Gamification (Oyunlaştırma)
    Gamification nedir?
    Oyun mekaniği ve dinamikleri
    Reklamda oyunlaştırma
    Oyun ve oyunlaştırma
    Sosyal Medya PazarlamaGoogle Partnership-Google Training – 10.03.2012-31.03.2012(40 Saat)Bölüm 4 – Sosyal Medya, Etkileşim, Topluluk & İçerik
    Sosyal Medya 101
    RSS/XML Beslemler, Tagleme ve Paylaşım
    Sosyal medya ile pazarlama
    Sosyal Medya Siteleri, Online Topluluklarr & Sanal Dünyalar
    Etkileşim ve İçerik Stratejisi
    Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?
    Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları,
    Facebook, twitter reklam modelleri,
    Facebook reklam ara yüzü detayları, reklam yönetimi, reklam modellerinin efektif bir karışımda kullanılması için teknikler
    Farklı mecralarda account açımı nasıl gerçekleştirilir?
    Sayfa ayarları, moderasyon ve ana yönetim gereçleri
    Bölüm 5 – E-mail Marketing & Inbox’a ulaşma
    E-mail Marketing startejileri
    Segmentasyon ve ölçüm açısından e-posta pazarlama
    Neden ve nasıl e-posta pazarlama?
    Başarılı e-posta pazarlama için teknikler
    Diğer pazarlama bileşenleriyle entegrasyonu
    E-mail testleri ve takipleri
    Sosyal Medya PazarlamaGooglepartnership Training – 25.02.2012-28.02.2012(6 Saat)Bölüm 1 – Giriş – Temel Bilgiler
    Eğitim içeriğinin genel değerlendirmesi.
    İnternetin tarihi.
    İnternette kimler online? Online olan bu kişiler neler yapıyor?
    Dijital istatistikler bize ne anlatır?
    Dijitali diğer kanallardan farklılaştıran nedir?
    Dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar.
    Bölüm 2 – Dijital stratejinin anatomisi
    Stateji ve taktikler arasındaki ince çizgi.
    Kurumsal strateji Online stratejiye karşı.
    Online Stratejide hakim görüşlerin karşılaştırılması
    Online stratejimizi nasıl belirlemeliyiz?
    Bölüm 3 – Web Siteleri
    Web siteleri için en iyi yaklaşımlar.
    Kullanılabilirlik ve Navigasyon, Tasarım ve Sunum, İçerik, E-ticaret
    Sürdürülebilir, başarılı ve markalaşmış sitelerin bileşenleri
    Web için harekete geçmeden evvel yapmanız gerekenler.
    Bölüm 4 – Sosyal Medya, Etkileşim, Topluluk & İçerik
    Sosyal Medya 101
    RSS/XML Beslemler, Tagleme ve Paylaşım
    Sosyal medya ile pazarlama
    Sosyal Medya Siteleri, Online Topluluklarr & Sanal Dünyalar
    Etkileşim ve İçeri
    SEO Reklamcılığıvidobu-netlog – 15.02.2012-20.02.2012(6 Saat)Arama Motorları Temelleri
    Sosyal Media Ağlarının Önemi
    Kalite Puan ve Önemi
    Arama Motorları Anatomisi
    Site Directory
    Hedefleme
    Sorgulama Arayüzü
    Backlink ve Sandbox Kavramı
    Faturalandırma Tercihleri
    Arama Motorları Sonuç Sayfaları
    SEO Araçlarını Tanımak
    Reklam Tercihleri
    Tarayıcılar, örümcekler (spiders) ve robotlar
    Site İçi Dinamikler
    Kalite Puanını Etkileyen Faktörler
    Uzun Arama Kuyrukları Teorasi
    Site İçin Linkler
    Google Adsense
    Bir SEO Planı Yaratmak
    Adwords Nedir ?
    Goole Analytics Kurulumu
    Anahtar Kelimeler ve Web Siteniz
    Neden Adwords ?
    Reklam Biçimleri
    Pay-Per ve SEO
    Adwords Nasıl Çalışır ?
    Facebook Reklamları Oluşturmak
    Hedef Kitle Seçimi
    Google Ağı
    SEO İnternet Reklamcılığıvidebu-netlog bilgi teknolojileri – 10.02.2012-15.02.2012(8 Saat)SEO yani Search Engine Optimization (Arama Motoru Optimizasyonu) online reklamcılık ve pazarlama sektörünün vazgeçilmezlerinden biri. SEO’nun amacı arama motorlarında ilk sayfaya çıkmaktır. Özellikle ilk sayfanın etkisi çok fazla olduğundan arama motoru optimizasyonuna olan ilgi artmaktadır. İstatikler göstermektedir ki internet üzerinde arama yapanlar daha çok ilk 5 siteyi ziyaret etmektir.en güncel arama motorlarında sitenizin nasıl en üst sıralara çıkarılabileceğini, google adwords, facebook ve diğer internet reklam alanlarında sitenizin en verimli şekilde reklamını nasıl verebileceğinizi, ve siteniz üzerinden nasıl reklam geliri elde edebileceğinizi öğrenebilirsiniz.
    rama Motorları Temelleri
    Sosyal Media Ağlarının Önemi
    Kalite Puan ve Önemi
    Arama Motorları Anatomisi
    Site Directory
    Hedefleme
    Sorgulama Arayüzü
    Backlink ve Sandbox Kavramı
    Faturalandırma Tercihleri
    Arama Motorları Sonuç Sayfaları
    SEO Araçlarını Tanımak
    Reklam Tercihleri
    Tarayıcılar, örümcekler (spiders
    PerakendecilikHürriyet – 15.10.2010-24.12.2010(200 Saat)
    Satış ve pazarlamaHürriyet – 10.07.2010-12.09.2010(180 Saat)
    Bilgisayar DonanımıNoya Eğitim-Noya – 07.04.2010-10.04.2010(8 Saat)Bilgisayar Teknik Birimleri
    Bilgisayar Tamir
    Bakım
    Onarım
    Bilgisayar Hata Bulma ve Düzeltme
    Format
    Sistem Kurulumu
    Driver’lar
    Recovery Oluşturma
    Ağ Kurulumu ile ilgili gereken herşeyi öğrenebilirsiniz.
    Turizm ve Otel İşletmeciliğie-sertifika – 01.05.2008-10.05.2008(120 Saat)Turizm, yerli ve yabancı kişilerin bir bölgeyi gezmek, görmek, tatil yapmak, kültürel olarak tanımak, eğlenmek, spor yapmak gibi faaliyetler gereği ziyaret etmesi iken; o bölge ve ülke için ciddi bir gelir kaynağı niteliğindedir. Otel işletmeleri de bu sektör içinde faaliyet gösteren hizmet kuruluşlarıdır.
    Turizm hemen her ülke için büyük gelir kaynağıdır. Bu anlamda bu sektör müşterilerinin memnuniyetini sağlamak amasıyla otelcilikte belli standartlar sağlanmalıdır. Otelde sağlanan hizmet ve otelin donanımı müşteri memnuniyetini doğrudan etkilemekte ve bu sektör devamlı suretle kalifiye elemana ihtiyaç duymaktadır.
    Genel Turizm
    Turizm İşletmeleri
    Turizm Hareketleri
    Giriş İşlemleri
    Çıkış İşlemleri
    Oda Satış Teknikleri
    Ön Büro Hizmetleri
    Ön Büro Organizasyonu
    Konuk Karşılama
    Konuk bagaj İşlemleri
    Rezervasyon İşlemleri
    Rezervasyon Durumları
    Gün İçi İşlemleri
    Gün Sonu İşlemleri
    Gece İşlemleri
    Tesis İstatistikleri
    Gün İçi Hizmetleri
    Konuk Hizmetleri
    Ofis İşlemleri
    Ge
    Web Arayüz Geliştirici Front End Developerarayuzgelistirici-gezinomi-fatihhayrioglu-alicancelik-freelancefed – 11.04.2008-20.04.2008(20 Saat)HTML ve xHTML konusunda uzman, HTML5 konusunda bilgi sahibi,
    CSS2’yi çok iyi derecede bilen, CSS3 konusunda bilgi sahibi, CSS framework nedir bilen, tercihen Twitter Bootstrap kullanabilen
    JavaScript bilen, JQuery ile hazır pluginleri kullanmanın ötesinde uygulama geliştirebilen, JQuery UI Library deneyimi olan, diğer JavaScript kütüphaneleri ile ilgili genel bilgi sahibi,
    AJAX, JSON ve XML tecrübesi olan
    CSS ve HTML Valid arayüz geliştirebilecek, Cross-Browser ve SEO uyumlu kod yazabilen, Responsive hakkında bilgi sahibi,
    Adobe Photoshop kullanabilen, tercihen Adobe Illustrator hakkında bilgi sahibi,
    Programlama algoritması hakkında bilgi sahibi, tercihen daha önce ASP.NET ile hazırlanan web projelerinde görev almış, özellikle ASP.NET Formları ile tanışık, bu çerçevede, yazılım ekibiyle uyumlu çalışabilecek, yazılan kodu okuyup yorumlayabilecek
    Kullanıcı deneyimi ile ilgili fikir sahibi,
    Sürekli öğrenmeye açık, araştırmayı seven, yaratıcı, analitik düşünme becerisi gelişmiş
    İçimizdeki Ajan-Sızma Sanatımitnicksecurity==The Art of Intrusion – 02.01.2008-02.01.2008(2 Saat)The Art of Deception[15]
    The Art of Intrusion: The Real Stories Behind the Exploits of Hackers, Intruders & Deceivers[16]
    Ghost in the Wires: My Adventures as the World’s Most Wanted Hacker[17]
    Kevin Mitnick and William L. Simon, Ghost in the Wires: My Adventures as the World’s Most Wanted Hacker, 2011, Hardback ISBN 978-0-316-03770-9
    Kevin Mitnick and William L. Simon, The Art Of Intrusion: The Real Stories Behind The Exploits Of Hackers, Intruders, And Deceivers, 2005, Hardback ISBN 0-471-78266-1
    Kevin Mitnick, The Art of Deception: Controlling the Human Element of Security, 2002, Paperback ISBN 0-471-23712-4
    Jeff Goodell, The Cyberthief and the Samurai: The True Story of Kevin Mitnick-And the Man Who Hunted Him Down, 1996, ISBN 978-0-440-22205-7
    Tsutomu Shimomura, Takedown: The Pursuit and Capture of Kevin Mitnick, America’s Most Wanted Computer Outlaw-By the Man Who Did It, 1996, ISBN 0-7868-8913-Jonathan Littman, The Fugitive Game: Online with Kevin Mitnick, 1996, ISBN 0-31
    Müşteri Merkezli HizmetBilge Kariyer– – 01.11.2007-31.11.2007(150 Saat)Günümüzde her tür ürün ve hizmet için hedeflenen müşteri profili eskisinden çok daha farklıdır. Yüksek rekabet ortamının sınırsız ürün ve hizmet seçeneği içinde yeni müşteri oluşturmak ve elde tutmak hiç olmadığı kadar zorlaştı. Bütün bu zorlukları aşmanın bir yolu var: Müşteri Merkezli Hizmet anlayışı
    Eğitim Hedefi: Kullanıcılar bu eğitimi tamamladıklarında, müşteri ilişkilerini iyileştirmek için gereken temel bilgiye sahip olacaklardır.Kimler Alabilir: Bu eğitim, tüm müşteri odaklı sektörlerde çalışanlara ve yöneticilere yönelik hazırlanmıştır.İçerik Sağlayıcı: Prof. Dr. Arman KırımEğitim Konuları:
    · Müşteri Merkezli Olmak Neden Önemli?
    · Müşteri Kaybetmenin Maliyeti
    · Şirketlerin Hedefi Ne?
    · Müşterileri Anlamak
    · Şikâyete Yaklaşım
    · Müşteri Merkezli Hizmet Anlayışı
    · Müşteri Tipleri ve Özellikleri
    · Müşterilerin Hizmet Kalitesiyle İlgili Davranış ve Beklentileri
    · Müşteriler Neden Ş
    İnovasyone-academy-medyasoft – 01.09.2007-31.09.2007(50 Saat)Peki Nedir Bu İnovasyon?
    İnnovasyon, son yıllarda en sık kullanılan kavramlardan biri. Bu kavram, ürün ve hizmet farkı gözetmeksizin her sektörde karlılığı sürdürerek büyümenin tek anahtarı haline geldi.
    İnnovasyon konusunda Türkiye’nin en güçlü otoritesi olan Arman Kırım’ın görüntülü anlatımlarıyla desteklenen İnnovasyon Eğitim Paketi; kullanıcı dostu ara yüzü, sade ve etkili anlatımı ile kendi alanında bir ilk olma özelliği taşıyor…
    Bankacılıkta İnovasyon
    Bu eğitimde bankacılığa özel “Ürün İnnovasyonu”, “Pazarlama İnnovasyonu”, “Deneyim İnnovasyonu”, “Düzen Bozucu İnnovasyon” kavramları örnekler ve videolu açıklamalar eşliğinde anlatılıyor ve innovatif bakış açısının ne olduğu gözler önüne seriliyor.
    İnovasyon Öncüsü Olmak
    “İnovasyon Öncüsü Olmak” eğitiminde; bireysel innovasyon becerilerinizin düzeyini ve gelişim alanlarını belirleyerek sonuçlar doğrultusunda bireysel aksiyon planı hazırlamanıza yardım ediyoruz.
    İnsan Kaynakları Uzmanısecondshot – 25.08.2007-31.08.2007(12 Saat)Sorumluluk alanındaki birimlerin kadro ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik işe alım prosedürü doğrultusunda uygun adaylarla görüşerek iş için en uygun adayların belirlenmesini ve bölüm yöneticisi ile görüşmesini organize etmek. İşe uygun olarak belirlenen adayın referans kontrollerini ve işe kabul edilen aday ile iş teklifi görüşmesini yapmak,
    İşe başlayan personelin oryantasyon süreçlerini izlemek,
    Sorumluluk alanındaki birimlerin motivasyonunu artıracak uygulamalar konusunda önerilerde bulunmak ve uygulama desteği vermek,
    Eğitim ihtiyaç analizi çalışmalarına destek vermek,
    İş hukuku alanındaki gelişmeleri takip ederek alınması gereken önlemler konusunda önerilerde bulunmak,
    İşe giriş ve işten çıkışlarda yasal ve kurumsal işlemlerin yürütülmesine destek olmak,
    Sorumluluk alanındaki birimlerde işten ayrılan personelin çıkış görüşmelerini gerçekleştirerek, işten ayrılma sebeplerini ayrıntılı olarak analiz etmek.
    Turizm Pazarlamasıweb.firat-temelaksoy – 10.08.2007-20.08.2007(10 Saat)The number of participants to tourism activities has increased with the development of
    sociologicial factors in parallel to economic factors. Tourism has been become a important sector
    with this increase.The customers in target market should be desired and convinced for purchase
    touristical goods and services because sales can not be procured by ıtself.
    Marketing activities are carried out by various intermediary establishmets. Main
    founction of this establishmets is to present to customers appropriate product, appropriate place,
    appropriate time, appropriate quantity, and appropriate form. However, regarding service sector
    has not been committed adaquetly, while this utilities has been committed in the goods sector.
    In this study, utilities created by tourism marketing were determined as place utility,
    time utility, quantity utility, credit utility, sort utility, quality utility, and price. In addition, utilities
    emerging from tourism marketing could be determined
  • Yetenekler
    Yetenek adıOy sayısı
    Müzik Dinlemek1
    Tasarımcı1
    Tasarım Araşıtrması1
    Tasarım Yönetimi1
    J2ee1
    Diğerleri224
    Uzmanlık AlanlarıDağılım
    Puan
     Müzik Dinlemek% 01 Puan
     Tasarımcı% 01 Puan
     Tasarım Araşıtrması% 01 Puan
     Tasarım Yönetimi% 01 Puan
     J2ee% 01 Puan
    Daha fazla göster

Burslar/Projeler

Ek Bilgiler

  • Hobiler/İlgi Alanları
    : ekonomi, bilgisayar, bilimve teknoloji, bilişim güvenliği.bilim teknik.resim ve müzik.gezi,seyehat, günü birlik turlar.Fuarlar ve etkinlikler,sosyaltopluluklar.Kişisel gelişim etkinliklerine katılma,www.birfikrinmivar.com. Alternatif ve ekolojik turizm.Halkın sevgilisi. Kitap okuma ve makale yazma değişik konularda arastırma yapma. Resimlerin ve yazıların içine gizli bilgiler koyma. Değişik filmler izleme. Sinemaya gitme. Roman Film Kitap eleştirilerini okuma.Süpermen Türk Olsaydı* – Motivasyon, Girişimcilik, İş Kalitesi, Dürüstlük, Yurt Sevgisi, Hoşgörü Sizin Dükkan Torunlara Kalır mı?* – İletişim, Kurum Kültürü, Bilgi, Gelecek At Şu Adımı* – Mücadele Ruhu, Girişimcilik, Bilgi, Proje Yönetimi, Liderlik Değerlerle Yönetmek* Avcunuzdaki Kelebek* – Hayat Amacı, Hedef Belirleme, Değerler, Motivasyon Hayatımız Film* Etkili İletişim Takım Çalışması Geleceği Yönetmek – Strateji, Gelecek Planlaması Liderlik Altı Üstü Yönetim Etkin İnsan Kaynakları Yönetimi
  • Üye Olunan Topluluklar
    : Linux kullanıcıları derneği, Hacker Kulubü, Tek başına edebiyat, Hayalevi, Sonsuzakıl,TEV,İrem babasız kalmasın,kok hucre bagışla,com, bodrum bienali,birhayat ver,Psikoloji ve Psikiyatri,Emre Yapi Inşaat,GırGır Şamata Başka Yerde Arama xD,Samsung Home Appliances,İnci Sözlük, İlanimo, Woisio,National Georaphic,Fountain,New Science,The Art Of Human Hacking. White Hat,Black Hat,Metaspolit, Cern,President Voice, White House, Kiew, Birfikrim Var, İndiegogo, Kickstarter, JKRowling,Connectiva, Connecting People.Dünyadaki Başarılı Şirketlerin 6 Özelliği Motivasyonun Şifreleri Kaplumbağa Terbiyecisinin Sırrı – Liderlik Sırları İhtilal Görmemiş Kuşaklar – Y Jenerasyonu Satışın Şifreleri Başarının Fotoğrafı Komşu Köyde Sizi Ne Bekliyor? – Başarıya Ulaşmak İçin Haytınızdaki 5 Seviye İnsan Tanıma Sanatı – Kişilik Tipleri Vizgo http://www.muminsekmansemineri.com/http://www.ugurbocekleri.org/ http://www.gurmerehberi.com/http://www.tenceretv.com http://www.nefisyemektarifleri.comhttp://www.nepisirsem.com .hur
  • Sigara Kullanımı: Sigara kullanmıyorum.

Referanslar

  • Seyithan Karaatay
    Voyage-Sungate – Yiyecek İçecek Şefi
    Tel : 05344279591  |  E-Posta : seyithankaraatay@gmail.com
  • Sinan Önal
    Alakart Şef Garson
    E-Posta : snowleopard2013@mynet.com
  • Alp Kavra
    Voyage – F&B Müdürü
    Tel : 05376566173  |  E-Posta : alpkavra18@gmail.com

Vizyonum:

Satış, karlılık ve nakit akışındaki güçlü performansı ile kurumsal yazılım pazarının yükselen yıldızı olmak.

Misyonum:

Üretkenlik, verimlilik ve müşterilerle mükemmel ilişkiler geliştirmeye odaklanarak, kurumsal yazılım kategorisinde en iyi hizmeti sunmak.

Stratejik Duruş:

Çeviklik, Girişimcilik, Müşteri Odaklılık

Kariyerim:

Sertifikalar (Certificates)
CISSP (Certified Information Systems Security Professional),
SSCP (Systems Security Certified Practitioner),
OSCP (Offensive Security Certified Professional),
OPST (OSSTMM Professional Security Tester),
CREA (Certified Reverse Engineering Analyst)
CEREA (Certified Expert Reverse Engineering Analyst)
Eğitimler (Courses)
2014 – Advanced Penetration Testing, Exploits, and Ethical Hacking (SEC 660)
2013 – Advanced Reverse Engineering Malware
2012 – SANS Reverse-Engineering Malware (FOR 610)
2011 – SANS Computer Forensic Investigations – Windows In-Depth (FOR 408)
2010 – Reverse Engineering: Malware, Binary Analysis and Software Vulnerabilities
2009 – OSSTMM Professional Security Tester (OPST)
2009 – Pentesting with BackTrack (offsec 101)
2008 – Oracle Anti Hacker Training
2007 – BS 7799 (27001) – Lead Auditor
2006 – BS 7799 (27001) – Implementation of Information Security Management
2005 – Ethical Hacker (CEH)
Sunumlar (Presentations)
2014 – Firmware Analysis – (IstSec Information Security Conferences)
2013 – Anti Malware Analysis – (IstSec Information Security Conferences)
2013 – Offensive Malware Analysis – (Euroforensics, Cyprus, Istanbul Cyber Security Conferences)
2012 – Importance Of Penetration Testing – (Netsec)
2012 – Android Mobile App Pentest – (NOPcon)
2012 – Android Malware Analysis – (Euroforensics)
2011 – 2014 How to Become an Ethical Hacker / Penetration Tester – (Universities)

Çağlar Arlı:Bilişim Güvenliği Ve IT Uzmanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder