6 Temmuz 2015 Pazartesi

Çağrı Merkezinde Etkili Takım Koçu Olmak

Dünyanın en zor işlerinden biri olan çağrı merkezinde çalışmak sabır ister. Her telefonu açışınızda, gülümsemeniz yada gülümser ses tonunda olmanız gerekmektedir. Sinirli veya gergin müşterilere karşı yine aynı şekilde gülümser ses tonunda konuşmanız gerekmektedir. Etkili takım koçu olmak için takımınızı motive yada takdir etme yolları ile çalışmalarında verimliliği arttırabilirsiniz. İnsancıl olmalıyız, paylaşımcı olmalıyız, hedefe inanmalıyız ve inandırmalıyız, adil şekilde karar almalıyız, ben değil biz demeliyiz, müşteri odaklı olmalıyız... Bu eğitim setinde, yöneticimiz adına nasıl karar almalıyız, nasıl yenilikçi olmalıyız ve çalışanların performansını nasıl adil bir şekilde değerlendirmeliyiz gibi tüm soruların cevabını detaylı bir şekilde öğrenebilirsiniz. 
Sabırlı ve insancıl olmak 05:02
 Paylaşmak ve hedefe inan, inandir 08:05
 Karar almak ve ölçülü olmak 08:20
 Müşteri odaklı ve adil olmak 08:04
 Degişime hazır olmak ve performans ölçme sistemi
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder