4 Eylül 2015 Cuma

Sermaye Piyasalarında Teknoloji Algoritmalar ve Hızlı Alım Satım‏

Sermaye Piyasalarında Teknoloji, Algoritmalar ve Hızlı Alım Satım
Borsa, piyasa ve kurumlar teknoloji ile nasıl rekabet avantajı yaratabilir?

Dünya sermaye piyasalarındaki teknoloji odaklı yeni yönelimler nelerdir?

Dijitalleşme ve inovasyonun sermaye piyasaları sektörüne nasıl bir etkisi olacak?

Global piyasalardaki akışlar ve sistemler Türkiye'de kullandıklarımızdan çok mu farklı?

Gün içi yüksek frekanslı veri analizinde hangi yöntemler ve altyapılar kullanılıyor?

Uluslararası aracıların elektronik alım satım birimleri nasıl çalışıyor?

Dünyada yüksek frekanslı işlem yapan oyuncuların ana kazanç noktalarını neler oluşturuyor?

BIST Nasdaq sistem değişikliği kurum teknolojilerini nasıl etkileyecek?

Türk piyasalarında algoritmik ve hızlı alım satım ne kadar mümkün?

Türkiye için ve global olarak sermaye piyasalarını bekleyen değişime ayak uydurabilmek için nasıl bir teknolojik altyapı gerekiyor?

Sermaye Piyasalarında Teknoloji
Sermaye Piyasalarında Kurumlar, Oyuncular ve Fonksiyonlar
Bilgi Teknolojileri Sistem ve Altyapılar
Finansal Hizmet Sağlayan Kurumlarda İş Birimleri ve İhtiyaç Duyulan Kurumsal Çözüm ve Sistemler
Sistemlerin Özellikleri, Seçimi Geliştirme ve İmplementasyon Süreçleri
Türk Sermaye Piyasalarında Temel Kurumlar ve Bu Kurumların Sistemleri
Finansal Piyasalarda İş Akışları ve Teknoloji Kullanımı
Bilgi Teknolojileri Denetimi ve Standartlar
Dışkaynak Kullanımı
Türkiye Sermaye Piyasalarında Son Değişiklikler (Piyasa Verileri, BIST Sistem Değişikliği, Kolokasyon, Risk Yönetimi)
Finansal Hizmet Sektöründeki Global Yönelimler ve Gelecek Bulut Bilişim, Büyük Veri, Sosyal Medya,Yapay Zeka

Piyasa Mikroyapısı, Algoritmalar ve Hızlı Alım Satım
Tanımlar
Piyasa ve Pazaryeri Tipleri, Fiyat Oluşum Mekanizmaları, Global Örnekler
Enstrumanlar ve Piyasa Verileri
Emir Tipleri ve Özellikleri, Piyasa Kuralları
Emir İletiminde Alternatifler, DMA, High/Low Touch
BIST Altyapı Değişikliği ve Getirecekleri
Kolokasyon
Piyasa Yapıcılığı
Alternatif Alım Satım Sistemleri ve Birden Fazla Borsada Fiyat Oluşumu
Hızlı Alım Satım ve Borsa Ekosistemindeki Yeri (Flash Boys)
Piyasa Mikroyapısına İlişkin İstatistikler,BIST ve Diğer Borsa Örnekleri
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder