6 Temmuz 2015 Pazartesi

Toplantı Yönetimi

sizlere toplantı yönetimin önemini ve toplantı yönetiminde neler yapmanız gerektiği anlatılmıştır. Biliyorsunuz bazı insanlar toplantı yapmakta cok başarılıdır, bazıları ise çok kötü toplantı yapmakla ünlüdür. En etkili toplantı en kısa olandır değimi çok doğrudur. Bazı şirketlerde sürekli toplantı yapan ve toplantıya vakit ayırmaktan müşterilere vatik ayıramayan yöneticiler ve çalışanlar vardır. Öte yandan bana başarısız bir organizasyon yada grup gösterin bende size hiç yönetim toplantısı yapmayan yada toplantıları yönetmekte yetersiz kalan bir lider vereyim. Yani açıkcası toplatı yapmak liderlik işi. Bu eğitimde size etkili toplantılar yapmak için basit teknikler sunacağız. Eğer bu teknikleri uygularsanız, bu eğitim sonunda toplantı sihirbazı olabilirsiniz.
Toplantı amacı 05:01
 Toplantı sekreterinin görevleri 05:35
 Toplantı yeri ve zamanı ve duyurulması 05:39
 Toplantıyı yönetmek
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder