6 Temmuz 2015 Pazartesi

Telefonda Satış Teknikleri

Telefonla satışın önemi her geçen gün artmaktadır. Yüzyüze yapılan satışlar günümüzde trafik ve zaman problemi nedeniyle zorlaşmaya başladı. Dolayısıyla telefonla satış; daha etkili, hızlı ve daha az maliyetli olduğu için tercih edilmeye başlandı. Bu eğitim setinde, telefonda iletişimin püf noktaları, müşteri kimdir ve ne ister, doğru ses tonunu kullanmak, açılış konuşması nasıl olmalı, soru sorma teknikleri, ihtiyacı tespit etmek, telefonda dinleme teknikleri, satış scripti hazırlamak, ürün/hizmet faydaları ve satış kapama gibi bir çok konunun cevabını bu eğitim setinde bulabilirsiniz.
 Telefon iletişiminin püf noktaları 03:39
 Müşteri kimdir? ne ister 04:10
 Satış Hunisi 02:22
 Etkili uzman soruları 05:36
 Telefonda nasıl dinlemeliyiz 03:21
 Açılış konuşması 03:10
 Satış scripti nasıl hazırlanır 03:54
 Uzman satış soruları 04:57
 Özellikleri faydaya çevirmek 04:19
 Kapama soruları
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder