Günümüz dünyasında satış ve pazarlama konusunda temel bilgilerin üzerine çıkarak, beyin üzerine yapılan nöro bilime dayalı çalışmalarla bugün oyunun kuralları yeniden yazılıyor. Bu eğitimde nöro bilim alanındaki çalışmaların özellikle satış ve pazarlama dünyasına olan etkisi, tüketicilerin satın almaya nasıl karar verdiği, onların satın almaya karar verdiği güdülerin neler olduğu, bir markanın doğru konumlandırılması, karar alma sürecinde ikna yöntemleri gibi bu detayları bulabilirsiniz.
Nöro pazarlama nedir? 02:01
Satın almaya nasıl karar veririz? 02:58
Satış ve pazarlamada kullanılan bilinçaltı mesajlar ve duygusal hazırlık aşaması 02:46
Müşterileri harekete geçirmek için nöro satış ve nöro pazarlamadan nasıl yararlanırız? 03:11
Neuromarketing uygulamalarının başarılı olmasının sırrı nedir? 03:13
Neuromarketing ve marka iletişimi işbirliği 03:21
Beynimizde karar alma süreci nasıl işliyor? 03:14
Nöro Satış ve Nöro Pazarlamada "GÜDÜ – DUYGU – AKIL" üçgeninin etkisi 03:20
Neuroselling ve Neuromarketing stratejilerimizin başarılı olması neye bağlı?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder