3 Ekim 2015 Cumartesi

kokulu mumlar

Amerikalı girişimci yeni koleksiyonu için kokular seçerken tüm yolları denemiş gibi görünüyor. Domuz pastırması, şarap ve fast food gibi yiyeceklerden esinlendiği aromalar da var. Bu mumların satışlarının ne kadar iyi olacağından tam olarak emin değiliz ancak görünen o ki Jeff bu durumdan rahatsız değil. Mumları onu çok heyecanlandırıyor. Zamanla ürün sayısını 25'den 200'e çıkarmayı amaçlıyor.

Bu sıradışı iş fikrinin arkasındaki nedenleri anlatırken şunları söylemiştir: "Tanıdığım birçok insan kokulu mumları seviyor ve hediye olarak mum almaktan hoşlanıyor. Mağazalarda hep aynı kokuların olmasının nedenlerini merak ettim ve alışılmamış kokuları denemenin ve bulmanın eğlenceli bir fikir olduğunu düşündüm."

Jeff sözlerine şu şekilde devam ediyor: "Bu iş fikrini birkaç yıldır düşünüyordum ve daha sonra bir arkadaşımla konuştum ve kendi mum şirketimizi açmaya karar verdik. Birkaç arkadaşımız vasıtasıyla farklı kokularda geliştirdik. Otantik olanları ve işe yaracağını düşündüklerimizi belirliyoruz. Daha sonra mumları evimin garajında yapıyorum, bu çok eğlenceli ve benim için bir tür hobiye dönüştü."

kotu-kokulu-mumlar-1

Kalem ve ıslak çim kokusunun çok da kötü olmadığını düşünüyorsanız Jeff'in idrar, kötü vücut kokusu,balık, patates kızartması, petrol ve safra kokularını duyana kadar bekleyin. Jeff: "İnsanların birçoğu bunu ilk kez duyduğunda kötü bir şey olduğunu düşünecektir ve gülecektir. Ancak daha sonra merak ettikleri için koklamak isteyecekler. Mumların hepsi kötü kokmuyor. Limon, yabanmersini, hindistancevizi ve bebek pudrası gibi başka kokular da var."

Koleksiyonda dikkatimizi çeken bir koku daha var – Şeytanın yumurtası. Görünen o ki bu kokunun içeriğini hiçbir zaman anlayamayacağız. Nasıl yakılması gerektiğini ve odanın şeytanın yumurtası gibi nasıl kokacağını merak ediyoruz? 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder