9 Ekim 2015 Cuma

Bilişim Sistemleri Adli Analizi

Eğitim Açıklaması
İşletim sistemlerinde ve bilgisayar ağlarında adli bilişim çalışmalarını içeren eğitimdir. Hacking sonrası delil toplama, veri bütünlüğünü denetleme ve sızma girişimlerini aydınlatma tekniklerini uygulamalı olarak içerir. Adli bilişim uzmanı yetiştirmeyi hedefleyen bu eğitim ile bilgisayar olaylarına müdahale ve delil toplama çalışmaları uygulamalı olarak yapılır.
 
Eğitim Seviyesi
Uzman Seviyesi
 
Kimler Katılmalı
Bilgi güvenliği yönetim sisteminde nihai karar verici konumunda olan kurum yöneticileri, bilgi işlem merkezi yöneticileri, bilgi güvenliği yönetim sisteminin operasyonel tarafını gerçekleştirecek olan uzmanlar, bilgi güvenliği yönetim sistemi kurucuları, uygulayıcıları ve iç denetçileri. Emniyet birimi ve bilişim suçları çalışanları.
 
Ön Gereksinimler
YOK

Eğitim İçeriği (ANA BAŞLIKLAR)
1. Computer Forensics in Today's World
2. Computer Forensics Investigation Process
3. Searching and Seizing Computers
4. Digital Evidence
5. First Responder Procedures
6. Computer Forensics Lab
7. Understanding Hard Disks and File Systems
8. Windows Forensics
9. Data Acquisition and Duplication
10. Recovering Deleted Files and Deleted Partitions
11. Forensics Investigation Using AccessData FTK
12. Forensics Investigation Using EnCase
13. Steganography and Image File Forensics
14. Application Password Crackers
15. Log Capturing and Event Correlation
16. Network Forensics, Investigating Logs and Investigating Network Traffic
17. Investigating Wireless Attacks
18. Investigating Web Attacks
19. Tracking Emails and Investigating Email Crimes
20. Mobile Forensics
21. Investigative Reports
22. Becoming an Expert Witness

Egitmen:Çağlar Arlı
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder