27 Ekim 2015 Salı

DEĞİŞİME ve BAŞARILI BİR TAKIMIN PARÇASI OLMAYA HAZIR MISIN…?

Üniversite mezunu,
Kurumsal İletişim ve PR konusunda minimum 5 yıl tecrübeli,
Analitik düşünce, planlama ve programlama yapısına sahip,
Yöneticilik ve liderlik vasıflarına sahip,
Yeni proje ve yaratıcı fikirler üretebilen, iddialı,
Hızlı karar alma ve problem çözme becerisine sahip,
Zaman ve stres yönetiminde başarılı,
Temsil yeteneği olan, ikna becerileri gelişmiş,
Gündemi takip eden,
İnternet, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama konusunda deneyimli,
Medya planlamasında tecrübeli, networkü olan,Şirketin Kurumsal İletişim/Halkla İlişkiler faaliyetlerini tasarlamak ve yürütmek,
Sosyal Medya mecralarına hakim olmak ve(özellikle Facebokk, Twitter, İnstagram, Youtube vs) mecraların yönetimini yapmak,
Web sitesinin yönetilmesi, site üzerindeki güncellemelerini koordine edecek,
Reklam ajansı ve PR firmalırını seçmek ve ilişkilerin etkin bir şekilde yürütülmesi için gerekli çalışmaları yapmak,
Medya takip çalışmalarının etkin bir şekilde yapılmasını sağlamak,
E-bültenin oluşturulması ve yönetilmesini sağlamak,
Sosyal Sorumluluk Projeleri ve Sponsorluk çalışmalarını organize etmek,
Bölümüyle ilgili üst yönetime sunulacak raporları hazırlamak.