27 Ekim 2015 Salı

ÜŞTERİ İLİŞKİLERİ (CRM ) MÜDÜRÜ olarak;

CRM Stratejisini oluşturmak ve gerekli planlamaları yapılmasını sağlamak,
Misafir değerini ölçümleme ve segmentasyon çalışmalarını aktif olarak planlamak ve uygulamak,
Misafir devamlılığını ve sadakatini artırmaya yönelik aksiyon planları hazırlamak ve uygulamak,
Misafir ihtiyaçlarını analiz etmek, bu ihtiyaçlara yönelik öneri geliştirerek projeler geliştirmek ve  uygulamak,
Mevcut ve potansiyel misafir ihtiyaçlarını analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlayarak veri tabanına yönelik gerekli altyapı çalışmalarını gerçekleştirmek,
Misafir sadakat programı oluşturmak ve yönetmek,
Misafir memnuniyeti çalışmalarını oluşturmak ve satış odaklı projeler geliştirmek.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder