Yönetici asistanı yöneticinin iş yükünü hafifleten, organize eden yönetim fonksiyonlarının yerine getirilmesini sağlayan stratejik partneridir. İnsan kaynakları alanında yaşanan devrim ekonomi ve teknolojide yaşanan değişimler her meslek gibi "Yönetici Asistanlığı" mesleğini de değiştirmiştir. Bilgi işçiliği şeklinde evrilen asistanlık artık emek işçisi olarak değerlendirilmemelidir. profesyonellerin bilgi ve becerilerini geliştirmeleri için hazırlanmış eğitimimiz uygulama ağırlıklıdır. "Üst Düzey Yönetici Asistanlığı Eğitimi" ile bu meslekte faaliyet gösteren çalışanların Yöneticisini her alanda doğru bir bakış açısı ile asiste etmeleri için gereken becerileri edinmeleri ve daha da önemlisi DAVRANIŞ DEĞİŞİKLİĞİ hedeflenmektedir.
BÖLÜM 1: YÖNETİCİ ASİSTANI KİMDİR? BİR SÜREÇ OLARAK İŞİM
Yönetici Asistanı Kimdir? Ne iş yapar?
İyi bir yönetici asistanında olması gereken temel özellikler
Sekreterden farkı nedir?
Yönetim ve Asistanlık
Yönetim fonksiyonları nelerdir? Asistan bunları neden bilmelidir?
Farklı Yönetici Profillerine karşı doğru yaklaşımlar nelerdir?
BÖLÜM 2: TEMEL ASİSTANLIK HİZMETLERİ
İletişimi Sağlamak
Yazışma ve Raporlama
Gönderiler ve Kayıtları Tutma
Dosyalama
Randevular, Konuk Kabulleri
Hatırlatmalar, Toplantılar
Yöneticinin Seyahat Organizasyonu
BÖLÜM 3: ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİNİ KAZANMAK
Asistan Neden Usta bir İletişimci olmalıdır?
Sözsüz ve Sözlü İletişim
Telefonda İletişim ve Evrensel Çağrı cevaplama standartları
Dinleme Becerileri
Aktif Dinlemenin önündeki engeller
Empati nedir?
BÖLÜM 4: YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA PROFESYONEL İMAJ
Profesyonel İmaj nedir? Profesyonel imajın bileşenleri
Profesyonel Giyim: Hanımlar ve Beyler için çekirdek gardırop
İmaj Kırıcılar
Görgü ve Nezaket Kuralları
Yönetimde Protokol Kuralları
Kartvizit Adabı
İş Yemekleri
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder