EĞİTİMİN AMACI
TELEFONDA SATIŞ GÜNÜMÜZDE SON DERECE ÖNEM KAZANAN, MÜŞTERİYE ULAŞMADA ETKİLİ TEKNİKLERİN KULLANILMASI GEREKEN BİR SATIŞ KANALIDIR. BU EĞİTİMLE, ÇALIŞANLARA TELEFONLA SATIŞ BECERİLERİNİ KAZANDIRMAK, SATIŞIN TEMEL UNSURLARINA DİKKATİ ÇEKEREK KATILIMCILARIN DOĞRU VE YANLIŞ YAKLAŞIMLARI KAVRAMASINI SAĞLAMAK VE EN ÖNEMLİSİ KATILIMCILARDA DAVRANIŞ DEĞİŞİKLİĞİ HEDEFLENMEKTEDİR.
KİMLER KATILMALI
TELEFONDA SATIŞ ODAKLI ÇALIŞAN TÜM ÇAĞRI MERKEZİ ÇALIŞANLARI VE TELEFONDA SATIŞ SORUMLULUĞU OLAN TÜM PROFESYONELLER
EĞİTİM KONULARI
1.BÖLÜM: MÜŞTERİMİZ VE BİZ
MÜŞTERİ KİMDİR?
TELEFONLA SATIŞTA MÜŞTERİ ODAKLILIK
GLOBALLEŞME VE GÜNÜMÜZ MÜŞTERİ PROFİLİ
TELEFONDA MÜŞTERİ HİZMETİNİN 3 DÜZEYİ
SATIŞTA FARKLILAŞMAK
MÜŞTERİ NASIL SATIN ALIR? NEDEN KAYBEDİLİR?
2.BÖLÜM: TELEFONDA SATIŞ İÇİN GEREKLİ İLETİŞİM
MÜŞTERİDE OLUMLU İLK İZLENİM
NE SÖYLEDİĞİNİZDEN ÇOK NASIL SÖYLEDİĞİNİZ
TELEFONDA SESİ ETKİN KULLANMA
EVRENSEL ÇAĞRI CEVAPLAMA STANDARTLARI
TELEFONDA İMAJ KIRICILAR-YASAK İFADELER
DEĞİŞİK İNSAN PROFİLLERİ
GÜVEN OLUŞTURMA
3.BÖLÜM: TELEFONDA HIZLI SATIŞ SÜRECİ
TELEFONDA AKTİF DİNLEME BECERİLERİ
MÜŞTERİYİ TANIMA (DURUM SORULARI)
İHTİYACI ORTAYA ÇIKARMAK (SORUN, UYGULAMA, İHTİYAÇ SORULARI)
ÇÖZÜM / FAYDA SUNMA
İTİRAZ KARŞILAMA-İKNA SÜRECİ
ALIM SİNYALLERİNİ YAKALAMA
SATIŞI KAPATMA-ÇAPRAZ SATIŞ
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder