9 Temmuz 2016 Cumartesi

Kanatlanıp Gitmek

SLS AMG 2009′da ilk kez göz önüne çıktığında hemen bir heyecan dalgası yaratmıştı. Alüminyumdan yapılmış uzay kafesi, ön-ortaya yerleştirilmiş 6,3 litrelik V8 motoru ve çift salıncaklı spor süspansiyonlarıyla bu süper spor otomobil, 0′dan 100 km'ye 3,8 saniyede çıkabiliyor ve spor olduğu kadar zarif görünüyordu. Sadece Mercedes-AMG tarafından geliştirilmiş bu ilk otomobil sayısız büyük ödül aldı ve pek çok karşılaştırma testinden galip çıktı. Bu duruma uygun olarak otomobilin bir çok farklı versiyonu da piyasaya sürüldü.
 
GT3 yarış versiyonu ve SLS AMG Electric Drive ya da dünyanın elektrikle çalışan sürüş sistemine sahip en güçlü seri üretim otomobili. Üretimi dört yıl boyunca devam ettikten sonra, martı kanatlı son otomobil bu yılın ortasında montaj hattından çıktı. Ancak yeri boş kaldı denemez zira AMG'nin Affalterbach'taki merkezinden çıkan yeni bir süper spor otomobil piyasadaki yerini aldı. Tepeden tırnağa Affalterbach'ta tasarlanan ikinci otomobil olma unvanını taşıyan Mercedes-AMG GT geçtiğimiz sonbaharda, yani birkaç ay önce satışa çıktı. AMG'nin başında bulunan Tobias Moers "SLS'i geliştirirken edindiğimiz tecrübeden her şekilde yararlandık." diyor. "Çıta yüksek, ancak Mercedes-AMG GT'yi SLS'in yedeği olarak değil farklı ve yeni bir otomobil olarak görüyoruz."
 
 

Otomobil, evriminin her yeni adımında daha modern, daha konforlu, daha hızlı ve daha dolaysız hâle geldi. Güvenlik Aracı'nda iki monitör, bir radyo, GPS, bir kamera sistemi ve neyse ki bir de klima var. Güvenlik Aracı'yla uzun süre pistte kalınca, iyi bir ses sistemini özlüyorum (gülümsüyor). Ancak tabii ki ses sistemi iyi bir sebepten dolayı çıkartıldı."
Zamana meydan okuyan gelenek – 1 1950'li yılların başında Almanya II. Dünya Savaşı'nn etkisiyle boğuşmaktaydı, birçok…
Bulutların üzerindeBulutların üzerinde Sade spor görünüm Roadster sürüş keyfi ile birleşti SLS AMG…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder