16 Nisan 2016 Cumartesi

İhracatta Devlet Teşvikleri

İhracat - İthalat yapan firmaların dış ticaret yapmalarının sağlanabilmesi için devletin verdiği teşvikler konusunda bilgilendirilmesi

Katılımcı kazanımları
İthalat / ihracat yapan ya da yapmak isteyen firmalar için yol haritasının oluşturulması

Eğitim Konuları
- Devlet Tesvikleri

- Arastırma Gelistirme ( AR-GE ) Yardımı Teşviği

- Yurtdısında Milli ve Bireysel Düzeyde Gerçeklestirilen Fuar Katılımlarının Desteklenmesi Teşviği

- Pazar Arastırması Desteği Teşviği

- Çevre Maliyetlerinin Desteklenmesi Teşviği.

- Eğitim Yardımı Teşviği

- Kalite Belgeleri, CE, TUV Benzeri Belgelendirme Desteği Teşviki

- İstihdam Yardımı Teşviği

- Yurtdısında Ofis-Mağaza Açma, İsletme Ve Marka Tanıtım Faaliyetlerinin Desteklenmesi Teşviği

- Türk Ürünlerinin Yurtdısında Markalasması ve Türk Mali İmajının Yerlestirilmesine Yönelik

- Faaliyetlerin Desteklenmesi Devlet Teşviği

- Uluslar arası Nitelikteki Yurtiçi ihtisas Fuarlarının Desteklenmesi Devlet Teşviği

- Patent, Faydalı Model Belgesi ve Endüstriyel Tasarım Tescili Harcamalarının Desteklenmesi Teşviği

- Nitelikli Eleman İstihdam Desteği Teşviği

- Yabancı Danısman Desteği Programı Teşviği

- Yurt Dısı Pazar Arastırma Desteği Devlet Teşviği

- İhracat Amaçlı Yurt Dısı Is Gezisi Katilim Desteği Teşviği

- Yurtdısı Daimi Sergi(Show-Room) Katilim Desteği Teşviği

- İhracata Yönlendirme Desteği

- CE İşaretlemesine İlişkin Test, Genel Test ve Analiz Desteği Devlet Teşviği

- Genel Eğitim Programları Ve Eğitim Destekleri

- Ortak Kullanım Amaçlı Makine Teçhizat Desteği

- Yeni Girişimci Desteği Teşvikleri

- E-Ticarete Yönlendirme Desteği Devlet Teşvikleri Nelerdir?

- Is Geliştirme Merkezi Desteği

- Yerel Ekonomik Araştırma Desteği

- Genç Girişimci Geliştirme Programı

- Altyapı ve Üstyapı Uygulama Proje Desteği

- KOSGEB Özel Danışmanlık Desteği

- Genel Eğitim Programları

- Sınaî Mülkiyet Hakki Desteği

- Özel eğitim Desteği

- Yurtiçi Uluslararası Sanayi İhtisas Fuarlarına Katilim Desteği

- Markaya Yönlendirme Desteği

- Tanıtım Desteği
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder