17 Ağustos 2016 Çarşamba

KONUSAN MİMARİ YAŞAYAN EVLER

MELEZ MİRAS
1. Kendimi Tanıtıyorum
2. Reklam Çalışmalarım
3. Amacım
4. Projem

Kendimi Tanıtıyorum:
Benim çocukluğum küçücük bir yerde geçtiği için hiçbir şey yapamadım. Küçücük şirinmi şirin evim bile yok. Bu yüzden ben öldükten sonra beni yakın ve küllerimi bulutların üstüne serpin. Böylece tüm dünyayı dolaşır ve her yağmur yağdığında siz sevdiklerime kavuşur mutlu olurum.  Hayat öyle değimlidir bir gün mutlu oluruz bir gün hüzünlü. Ve bir gün ben mutlu olacağım. İnsanları başarıya götüren iki şey nedir biliyor musunuz? Mütevazı ve tutku. Ancak bende bunlardan hariç mücadeleci ve kararlılık var. Bunlara sahip olan kişi dünyanın en büyük gücüne sahip demektir. Ben yaptığım işe yüreğimi ve sevgimi katarım. Bütün bilgilerimi alıp sanatımı konuşturacağım.  

Reklam Çalışmam:
Rüya içinde rüya. Rüyalar artık sizin tek gerçeğiniz. Geçmişten yaşadığınız her şeyi anılarınızdan yarattık. Bu villa ve rezidansları anılarınızdan yaptık.
Fark edemiyorsan fark yarat. Siz bizi seçtiniz bizde sizi seçiyoruz.
Kilitlenen bir sır daha. Yaklaşın daha da yaklaşın artık sırrımızı biliyorsunuz. Sizi ele geçireyim.
Bazen istemen gerekir. Hayallerinize özgürlük veren doğal güzellikler.
Kalpten vereceğim bir hediye. Kalpten vereceğiniz bir hediye.
Burası aynı zamanda sizin havasını soluduğunuz ilk yuvanız. Bazen yağmurda ıslanmak isteriz. Doğayı hissetmek sizinde hakkınız. 
Önünüzde yeni ufuklar açıyoruz. Size sadece yaptığımız güzel villa ve rezidanslarla değil sağlığınızı da sizden çok düşünüyoruz. Bu villa ve rezidansları yaparken tüm iyi duygularımızı kattık. 
Belki yaptığımız iş küçücük ama yüreğimiz Dünyadan da büyük.  
Sizin için güzel hayallerimiz var. Size yepyeni bir dünyanın kapılarını açıyoruz. Sizin hayatınız bize ilham verdi.
Düşle hayat düşündüğün kadar zor değil ama düşlediğin kadar güzel. Hayallerine hayat ver. Hayallerini resmediyoruz.
Lüksü yaratan lüksü hissettiren bir yer. Anadoludan esintiler. 
Hayallerinizin sınırlarının zorlandığı bir anınız. Dışarıya çıktığınızda doğal bir mimari. Birazcık daha sıcak bir ortam. Daha farklı ayrıcalıklar.


Amacım:
 Gerçek mutluluk insanları mutlu etmekle başlar. İnsanlar gökyüzünü seyrederken mutluluk ve huzur duyar. Yeşillik ise insanı rahatlatır. Bu villa ve rezidanslar enim için özeldir. Bu rezidansı yaparken anneme yapıyormuş gibi hazırladım. Ayrıca ben yaptığım işe yüreğimi ve sevgimi katarım. Ve insanların mutlu olmasını isterim. Böylece onların yüzündeki gülümseme beni dünyanın en mutlu insanı yapar.


Projem:
Anadolunun birinci yüzü. Tasarımlarımda anadolunun zarifliğini hayal gücüne seslenen zanatkarlıkla birleşir. Adım benim markamdır. Markam en iyi her biri kendine özgü kişiliğe sahip olan yinede kendi Anadolu köklerine içsel bağlığı olan villa ve rezidanslardan oluşan bir ailedir. Villa ve rezidanslarım anadolunun değerlerinden güç alır. Ayrıca villa ve rezidanslarım anadolunun mirasını, zarif ve lüks kavramını yansıtır.
Villa ve rezidanslarım kendine özgü tasarlanır.  Çok kuvvetli bir yer duygusu verir. Yerel kültür ve ortama bağlılık verir. Yinede bir parçası olduğumuz Anadolu mirasında da bir esintiye yer veririm. Örnek Bodrum Mandalinası, mavi Boncuk
Asıl amacım villa ve rezidansları dünyanın ana iş merkezleri ve anahtar tatil lokasyonlarında genişletmektir. En iyi manzara ve konum.
Özgün, tek tek villa ve rezidansları içine alan  benzersiz bir koleksiyon. Ekzotik ve otantik anadolunun sihri içinde mekan duygusunu barındırır.  Yaratıcı yeniliki tasarımlar heyecan verici bir ortam. Uyumlu özel dokunuşlarla beslenen içten bir tasarım. Zaman veren zaman sınırı olmayan eğlenmek ve rahatlamak için zaman veren bir yer.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder