28 Haziran 2016 Salı

Özet Bilgi

Remax Yarışmasında Birincilik Ödülü aldım.Emlak Dünyasında yapay zeka kullanımı ve uzman sistemler ile maliyeti düşürme.Sıfır Hata.. Ağaoğlu Yarışmasında Birincilik Ödülü Aldım. Sınırları Olmayan Mekanlar.Geçmişten Günümüze Günümüzden Geleceğe Taşınan melez Miras Facebook Proje Yarışmasında Birincilik Ödülü Aldım.Marketing Maneger And Job Developer...Viral Pazarlama Ve Ürün yerleştirme Nasa Mars Proje Odulu Mart 6 2016 yılında seyehat etme hakkı ve bileti aldım... Tor Space Project. Uzayda Savunma Sistemi.... Teb Akıl Fikir Yarışması Beni Ne Patronlar İstedi =https://www.youtube.com/watch?v=ZT39u0mbx8k Alisveris portalim:www.sahibindenkarli.com    www.rosenseshop.com Redbulldan sponsorluk aldim.Hayallerinizin gerceklestigi an.Hayat düşündüğün kadar zor değil düşlediğin kadar güzel. Yepyeni Bir Video Çalışmam:Bir İnsan Bir Fikir Bir İşletme Startup https://youtu.be/1nggReD2wTc Mercedes Benz Yarışma Ödülüm. Martı Kanat Efsanesi: Martı Kanat Gökyüzünde Koc Universitesi Ve Yatirimci Yarismasi Ödülüm. Yaşayan Geometri Doğaya Dönüş. 2015 Vakiflar Arasi Yarismada Birincilik Odulu. Ben Bir Vakif Kursam. Twetter Proje Başarım. Nesnelerin İnterneti. Sanal Gerçekçilik Ve Tavsiye Pazarlaması.Wordpress ödülüm. En İyi Makale Ve Blog Yazarı. Tumblr Basarım. Sosyal E Ticaret Blog Yazıları İle. Yapı Kredi Yarışma Basarım. Bankacılık Yeni Nesille Yeniden Kodlanıyor. 1 Yıllık Ücretsiz Medline Sağlık Paketi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder