19 Haziran 2015 Cuma

Müşteri Hizmetleri Uzmanı

İş Tanımı
 
Müşterileri etkin biçimde dinlemek, şikayet ve sorunlarını doğru anlamak ve bu yönde çözüm sunan uygun servis ve çözüm kanallarını kullanmak,  müşteriye fayda veren alternatif ürün ve hizmetleri önermek
Müşteri kaybını (churn) önleyici yaklaşımda bulunarak bu doğrultuda  müşteri elde tutmaya yönelik belirlenmiş argüman ve sistemlerle müşteriyi ikna etmek.
Bayiye verilen çapraz satış hedefleri  çerçevesinde satış faaliyetlerini yürütmek, proaktif satış yaklaşımıyla mağaza ekip dayanışması içinde bulunmak
Sorumlusu olduğu tüm entegre markalar ürün ve servis bilgilerine (tarifeler, kampanyalar, servis, alt yapı, satış sonrası işlemler, süreç ve sistem işleyişi vb.) hakim olmak, güncel değişiklikleri yakından takip etmek,
Belirlenen tüm evrak prosedürlerinin eksiksiz yerine getirilmesi sağlamak ve rapor ekranlarını etkin olarak kullanarak, istenilen raporların zamanında paylaşımını yapmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder